Hoi, wij zoeken een jongensnaam voor onze baby, een meisjesnaam hebben we al bedacht (die vind ik ook veel makkelijker...). "Eisen": klassiek, niet teveel voorkomend (geen top 10 naam dus, hoewel er echt leuke namen in staan), in het Engels goed uitspreekbaar, niet te kort (>4 letters), niet te lang (<4 lettergrepen). Mijn vriend en ik zitten ook nog niet op één lijn, hij heeft nu voorkeur voor namen als: Pieter, Wouter en Sietse. Ik heb nu voorkeur voor namen als Tobias, Casper, Jelte, Jonas, Jacob, Lucas (laatste te populair maar heb ik al jaren in mn lijstje staan). Hebben jullie nog goede ideeën?
Vind jullie stijl nog wel aardig overeenkomen anders. Het klassieke zie ik echter alleen niet zo Ik dacht gelijk aan Julian of Julius. Misschien vinden jullie Elias ook nog wel wat? Jitse lijkt ook wel in jullie rijtje te passen (al wordt dat uitgesproken als (fonetisch) Jietse op zn engels en niet als (fonetisch) Jihtse). Jelle of Jesse maybe nog een optie?
Dank je! Tom vinden we beiden wel leuk, maar te kort, en Thomas weer niet mooi. Uit jouw lijst vind ik Julian heel leuk, maar daar heeft mijn vriend een veto voor uitgesproken... De rest zijn we nog niet heel enthousiast over.
Misschien wel een beetje, maar nog niet leidend naar de juiste naam Laurens is leuk, maar zo heet een goede vriend van ons, dus willen we ook niet....
Haha, nou met klassiek bedoel ik met name geen dingen als Storm of Bink etc, dat is te modern naar onze smaak. Elias lijkt te veel op onze dochter haar naam, dus valt ook af. Jitse ga ik eens bespreken. Jelle is vriend wel fan van, ik niet.
Abel, Alex, Armin, Aron, Arthur, Axel, Boaz, Boris, Dante, Espen, Fabian, Fedde, Fender, Ferre, Florian, Floris, Hidde, Ilias, Jasper, Jesper, Julian, Julius, Lester, Manuel, Marnix, Mathias, Mathijs, Morris, Nolan, Odin, Olivier, Otis, Pepijn, Quinten, Ravi, Revi, Ruben, Seppe, Siebe, Silas, Simon, Stian, Thian, Thias, Wessel
jasper Arthur Victor Sander Oscar Martijn Leonard/Leon Emiel Matthis Sebastiaan Tristan Jenne Milan Matteo
Ideeën: Tomas, ipv Thomas Sebastiaan/Bastiaan Matthijs/Matijs/Matthias Jesper Chris Alexander Sjoerd Maurits Willem
Jouw namen stonden bijna allemaal ook op onze jongenslijstjes, dus ik zal de rest ook even noemen, wie weet zit er iets voor je bij: David Marcus Oscar Arthur Ruben Adam Benjamin Simon Robin Abel Thomas Nathan Marius Willem Boris
Volgens mij hebben we een redelijk vergelijkbare smaak, dus ik deel je ons lijstje matches van jongensnamen op de app Kinder (aanrader trouwens!) Alexander Benjamin Ivan Jasper Jonas Casper Lucas Matthias Matthijs Merijn Sven Thijmen