maxi cosi met poezepootjes erop

Discussion in 'De babyuitzet' started by melody, Oct 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Gister was ik in een winkel en liep daar een mevr met een maxi cosi met poezepootjes erop! zoooooo leuk!
    Helaas wist zij niet waar die gekocht was want zij had 'em via marktplaats gekocht...

Weet iemand misschien waar ik deze kan kopen? Misschien is die er al wel niet eens meer te krijgen maar het valt te proberen...

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Of een andere tip... Laat je katten door de verf lopen, en dan over de maxi cosi. ;) :oops: (sorry) Lijkt me errug grappig idd, maar weet ook echt niet waar ze die verkopen!?

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    k geloof dat dat een "verouderde" print is,d at ze die niet meer verkopen ind e winkel, ik zou ook op marktplaats gaan zoeken, ik heb die print namelijk in 2001 gehad, grijs met lichtgrijze pootjes of witte pootjes geloof ik

4. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    hoi,

Het is inderdaad een print van een jaar of 4 geleden
    Ik heb de voetenzak hier wel liggen.
    Zwart met grijze poezenpootjes.

Ik verkoop hem via marktplaats

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Dat is idd een ouwetje, ik had die toen mijn jongste zoon geboren werd nieuw gekocht, en hij wordt binnekort 6 jaar!

Dit is dus ook een Maxi-Cosi CITI, ik weet dat het een GRIZZY was/heette. (kleurtype bedoel ik daarmee)

Succes,

groetjes Cellie.

6. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    hmmm hij is dus al vrij oud...
    Hou er niet zo van om zulke dingen 2de hands te kopen....
    jammer dan...
    maar bedankt voor jullie antwoorden!

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Melody,

Je zou via de site van hun kunnen kijken naar winkels die ze verkopen in de buurt en daarheen bellen of ze misschien zo'n oud model hebben.

http://www.maxi-cosi.com/

groetjes

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als het al van 4 of zelfs 6 jaar geleden is, dan voldoet een oud model ook niet aan de nieuwe veiligheidseisen!

9. jundi

jundi Lid

Apr 4, 2006
    50
    0
    0
    Mocht je het echt super graag willen kan je altijd nog overwegen een nieuwe te kopen een een tweede hands op de kop te tikken om daar enkel de hoes van te gebruiken :)

10. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    het is nog wel de goede veiligheidscode

11. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik hoorde toevallig gister dat je een maxicosi niet langer mag gebruiken dan 5 jaar. ook al zijn de veiligheids eisen nog oké. dit ivm het niet meer aansprakelijk stellen van de fabriek als er toch wat mis gaat ermee.

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja omdat de plastic na 5 jaar niet meer even sterk kan zijn.... Staat volgens mij ook op de site van maxicosy

13. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Oh kan je die eraf halen? dat is een goede tip...
    Ik heb al een andere op bestelling, van xadventure... maar als ik zo een met die poezepootjes goedkoop kan vinden dan kan ik het idd overwegen om hem erbij te kopen...

14. jundi

jundi Lid

Apr 4, 2006
    50
    0
    0
    de hoes kan je er gewoon afhalen, in de handleiding van de maxicosi stata zelfs beschreven hoe dit kan :)
    Veel succes ermee!

Share This Page