Philips airfryer XL

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Wat ik al in de Airfryer XL. heb gemaakt...:
    Friet, patat.
    Loempias
    Kroketten
    Bitterballen
    Gehaktballen
    Broodjes
    Frikandellen
    Slavink
    Broodjes
    Appeltaartjes
    Ei- muffins
    Pizza
    Kipfilet
    Vis
    Vissticks
    Ben ik nog iets vergeten...?
    Echt heerlijk.. Goede keuze geweest..

2. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Je bedoeld een vlamverdeler die koop je bij de blokker en die leg je bv op het vlees ivm rook met zo'n vlamverdeler rookt het dus niet

3. Ansji

Ansji Niet meer actief

Hahaha, sorry, typfout... ik bedoel frikandel, een frikadel is een ronde gehaktbal die je veel in Duitsland en Belgie kan kopen. :p

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Echt een top ding!
    Friet erin van alerlei verschillende merken en snacks krokeeten, frikandelen, kaassoufle"s van mora. Van de frikandellen en de kaassoufle"s neem ik altijd de oven variant en de kroketten maakt niks uit. Ook de mini hapjes van mora zijn erg lekker. Kwekkeboom ook trouwens maar is welwat duurder

5. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    Voor het roken vlamverdeler voor op het vlees en aluminiumfolie op de bodem goed de sterk aandrukken.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Echt een aanrader! Enig minpuntje.. De binnenpan en het netje zijn lastig schoon te maken. De losse onderdelen zijn duur maar niet perse nodig. Verse friet van de Lidl, kipcorn, stokbrood, kipshoarma zijn aanraders. Kijk ook eens op de Facebookgroep, daar zijn veel tips!

7. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Leuk om te lezen. Wij overwegen ook om m aan te schaffen. Hebben er nu 1 van Philips om eens te proberen (geleend van iemand). Maar ik ben benieuwd of het ook te doen is met bijv 4 personen?

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik zou gewoon voor de Philips XL gaan. Een Philips airfryer is de investering echt waard. En als er iets mee is, is de service top. In het begin dacht ik ook wat veel geld. Maar dat is absoluut niet zo. Bij ons heeft de airfryer werkelijk bijna alle pannen vervangen. Groente kook ik nog wel gewoon hoor. Maar de bakboter gaat steeds over de datum in de koelkast. Ik "kook" elke dag met de airfryer. Er gaat geen dag voorbij dat hij niet aan staat. Ook afbakbrood is er heerlijk uit. Ik vinden meeste producten een stuk lekkerder uit de airfryer komen dan op een andere manier bereid.
    Er zijn op Facebook veel groepen te vinden waar je veel kunt leren. Ik had via zo'n groep ook gelijk een goed spatdeksel aangeschaft voor het behoud van je apparaat.

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb zo'n spatdeksel gekocht via fb. Er is iemand die deze zelf maakt. Kost ca 25 euro. Ik vind het een stuk beter dan zo'n vlamverdeler. Een vlamverdeler kost maar een paar euro maar gaat snel roesten en hij beschadigd de binnenmand op de lange termijn.
    Een spatdeksel staat op steuntjes en kan in de vaatwasser. Roest niet. En hij past een stuk beter in de mand of op de grillpan

Ik leg er dus nooit folie onder, dit zorgt er voor dat de circulatie van de lucht niet optimaal is. Dan was ik de pan liever af.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tot 2005 heette het eigenlijk frikadel, maar iedereen zei frikandel dus nu heet dat ding frikandel.

Of zoiets :p

Deel Deze Pagina