Volledige babykamer beuken met melkglas voor maar 75 euro!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door 40plusmama, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

De babykamer hebben wij 2dehands gekocht. Het zijn zware meubels, stevig spul. Er zitten gebruikerssporen op. Op de kast en de commode is dat niet echt zichtbaar maar op het bedje wel. Er is een hoekje af onderin. Ik had er een beer voor staan en dan zag je er niks van.

Zoonlief gaat naar een peuterkamer, vandaar de verkoop. Er zit een nieuwe matras in waar altijd een Aerosleep op heeft gelegen dus hij is in absolute nieuwstaat!

Mag nu weg, helemaal compleet voor maar 75 euro!

Foto's volgen straks als mijn kleine wakker is.

2. 40plusmama

Het bed.

Is in 2 standen te verstellen en is de standaard maat (70x120 dacht ik). Incl. de matras die echt nog als nieuw is door de Aerosleep die erop heeft gelegen.

3. 40plusmama

..........

4. 40plusmama

Het hoekje dat eraf is

5. 40plusmama

De kast.

We hebben er een extra plank in gemaakt. Het bovenste deel is een plank, daar onder hang en dan een plank en de bodem en daar kan je ook weer spullen op leggen. Dus 3 planken en 1 hangdeel over de breedte van de kast

6. 40plusmama

En als laatste de commode

7. 40plusmama

Beschadiging aan de zijkant van de kast (bovenkant). Het valt bijna niet op ;)

8. 40plusmama

En aan de onderkant van de commode. Dit valt trouwens helemaal niet op maar ik wilde het wel laten zien ;)

9. 40plusmama

De eerste die 50 euro geeft mag hem hebben;)

10. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi Dees
    wij hebben absoluut interesse in jou kamertje, ik zal je morgenvroeg een pb bericht sturen om iets af te spreken maar als het aan ons ligt is ie verkocht!
    groetjes van patricia

11. 40plusmama

Hoi Patricia,

Ik hoor het wel straks dan :D

Dan kan ik oma doorgeven dat de kamer is verkocht. Zij gaat zijn nieuwe kamer dan namelijk halen en betalen (lief he?) Zodra die staat (dat zal snel zijn mijn ma kennende) kan hij gehaald worden.

Deel Deze Pagina