Hoi dames, even mijn gelukje delen. Voor het drie keer kolven per week vond ik een dubbele kolf echt overkill. Getwijfeld tussen hand en elektrische kolf, toch elektrisch enkelzijdig gekozen. Dan is de keuze of medela of Philips avent. Kon er niet goed wijs uit, prijzen liggen niet heel ver uit elkaar maar had het gevoel met medela vooral voor de naam extra te betalen. Toen maakte bol.com de beslissing voor mij, je krijgt nu gratis een avent startpakket bij elektrische kolf. 2 flessen 125ml-2 flessen 260, speen en een afwasborstel. Normaal 30 euro. Ik heb de kolf inmiddels binnen en vind deze erg prettig in gebruik, kan niet vergelijken met medela maar geen storend geluid en je kunt comfortabel achterover zitten. Ik vond alleen het kolf gedeelte zo gek eruit zien, alsof er een extra handvat op kon Dus na wat speuren ontdekt dat de kolf elektrisch identiek is aan de handmatige. Enige wat je nodig hebt is een handvat en een ander siliconen membraan. Dus die heb ik besteld , net binnen gekregen en nu heb ik voor 11 euro ook de optie tot handkolven. Wilde dit toch even delen, op site Philips staat niks over de optie ombouwen, zal ze wel geld kosten want de losse onderdelen zijn niet duur, dus misschien brengt dit anderen op een idee
Mmm, das helemaal niet zo gek, om hem om te kunnen bouwen tot handkolf. Lijkt me wel makkelijk voor als ik alleen ff de druk eraf wil kolven, hoef k het niet helemaal elektrisch te doen. Zal eens kijken naar de losse onderdelen. Bedankt voor de tip!