Ik zet hem even hier neer omdat hier meer wordt gelezen. Wie gebruikt er Friso flesvoeding nummer 3? Nu heb ik al voor de 3de keer een pak Friso 3 met wederom weer een verkeerd maatschepje.Er moet een roze inzitten maar nu zit er weer een blauwe in.Ik had pasgeleden al contact gehad met Friso en heb toen een nieuw pak toegestuurd gekregen met een roze schepje en nu koop ik gisteren een heel nieuw pak waarop ook zo'n envelopje zit maar wederom weer een blauw maatschepje?? Begin ondertussen een beetje het vertrouwen kwijt te raken in Friso. Wie herkent dit of ben ik de enige pechvogel die steeds een verkeerd pak in handen krijgt?? Groetjes.
Ik gebruik het al even niet meer, maar wij hadden altijd blauwe schepjes behalve in friso 1 daarin hadden we roze en vanaf 2 tm 5 altijd blauw, had zelf,ook niet het idee dat er grote verschil in zat trouwens.
Friso 1 blauw schepje en nu friso 2 met rose schepje. Dan gooi je toch je schepje niet weg? Dan weet je zeker dat je de goede hebt toch.
In de nieuwe pakken zitten blauwe, de maateenheid is hetzelfde. Het enige irritante is dat de blauwe niet in de deksel van de bewaardoos passen dus bewaren wij die ene roze die we nog hebben...
hier ook friso 1 gebruikt en tot nu toe alleen een blauwe maatschepje gehad . moet dat roze zijn dan? is dat dan groter/ kleiner dan de blauwe
Bij Friso beweren ze dus dat er een roze bij moet zitten?? Op de site van Friso staat wel dat nummer 4 een nieuw blauw schepje heeft gekregen. Het gaat mij niet zozeer om het schepje maar om het feit dat ze elkaar tegenspreken. Ik heb nog een roze achterin mijn keukenla gevonden.
Ik heb hier nu friso pep 2 en daar zit een roze ronde bij, in friso pep 1 zat een blauwe ronde en deze was iets kleiner als de roze ronde in de friso pep 2. Maar heel vreemd dat ze zeggen dat er een roze bij moet zitten, er zit dus wel degelijk verschil in grote icm kleur.
Heb wederom weer contact gehad met Friso en ze gaan het uitzoeken want er moet dus wel degelijk een roze inzitten. Het is trouwens niet zo'n blauwe als die bij de Friso 1.Dit is een donkerblauw schepje wat niet in de Smartpack past.Echt heel vaag.Ik mag aannemen dat het poeder wel in orde is.