Eigenlijk duurt dit al maanden.. De eerste maanden van introductie van groente/aardappel ging eigenlijk prima. Vlees is nooit echt goed gegaan, vis ook niet. En eigenlijk krijg ik er nu al maanden niks in. Niet gemalen, niet in stukjes, niet als ik het geef, niet als ze het zelf mag doen. Heb eigenlijk alles al geprobeerd. Ik begin er nu toch behoorlijk gefrustreerd van te raken en ben bang dat ze niet voldoende binnen krijgt. Het enige wat er nog redelijk ingaat is een gekookt worteltje wat ze zelf op mag eten. Brood en fruit gaat overigens wel goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of die nog tips heeft? Alles is welkom!
Hier precies hetzelfde! Alles eet/drinkt ze goed, maar d'r avondeten niet. Helemaal niet zelfs. We hebben van alles geprobeerd zelf maken, een potje, stukjes, gepureerd, hele worteltjes enz. Mixen met fruit was het enige dat hielp. Dus krijgt dl nu drie lepels avondeten met een lepel vers fruit erdoor. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar als je bedenkt dat we komen van 1 eetlepel groente en 3 fruit, gaat de verhouding nu al beter en krijgt ze toch de vitamines binnen. Helaas is ze ziek geweest nu, dus al 3 dagen geen eten op. Ze spuugde veel, dus drinken had even prioriteit. Krijg er met moeite 500ml (het minimum) in. Koorts is gelukkig weg nu.
Lekker laten gaan Overdag genoeg brood en fruit, mss wat extraa is prima... Hier tm 2 jaar op en af avondeten gedaan maar overdag genoeg...
Mijn dochter eet ook eigenlijk geen avondeten. Ze speelt er liever mee en meestal trekt ze een vies gezicht. Ik geef nu vaak tussendoor wat stukjes paprika, tomaatjes, komkommer en meer fruit. Vleeswaren doe ik op haar brood (kipfilet bijv) Aardappels en vlees zijn niet zo heel belangrijk. Verder eet ze genoeg
Oke dat stelt me wel gerust . Blijf gewoon een beetje proberen en inderdaad overdag misschien wat groente en evt. vleeswaren bij proberen te geven. Merk nu al dat ze ook daar niet zo'n fan van is. Gekookt eitje lust ze ook niet.. Ik ga er maar vanuit dat het een keer komt!