Hier zijn we druk bezig met alles in huis halen voor onze tweeling. Maar nu weet ik eigenlijk niet welke maat kleding en hoeveel ik in huis moet halen.. Heb 3 pakjes voor ieder kindje in maat 44 & ook 3 pakjes maat 50 voor beide kindjes zou dit voldoende zijn? Of moet ik toch nog bij kopen of kan ik beter ook wat 56 in huis halen! Het blijft natuurlijk altijd een raadsel maar ben benieuwd na wat andere tweeling mama's in huis hebben gehaald!
Voor je pasgeboren kindjes heb je wel wat, maar 3 pakjes per maat is wel weinig, fem heeft 5 weken maat 50 aan gehad en 5 weken 56.. maar heb je wel puf na je bevalling om op jacht naar meer kleertjes te gaan? (Ik niet..met 1 kindje) Ik had tot maat 68 in huis. T is toch allemaal basis. Ik had veel korte mouwen en vestjes Nou moet ik wel zeggen, dat ik heel nadrukkelijk op het kaartje gezet had geen kleertjes te willen omdat ik dat zelf wilde kopen
tweelingbeebjes zijn toch vaak wat kleiner, dus ik zou toch wat meer 50 in huis halen. Mijn 4kilo baby heeft een dikke maand in 56 gezeten, ik hoop dat je er geen 2 van 4 kilo gaat krijgen
Oh ben blij dat jullie reageren! Ik weet het soms echt niet meer wat ik in huis moet halen. Het is dus verstandig om 50 meer in huis te halen. Hoop ook niet dat ze allebei 4 kilo zijn lijkt me weer iets te veel van het goede
hoi lottie hier ook in verwachting van een tweeling en ook ik heb gewoon best veel van de maat 50 gehaald en ik had ngo wat van onze dochter. Maar wat ik begreep is als ze de eerste weken in de couveuse liggen ze geen kleren aan krijgen en als ze dan thuis zijn dat ze meestal in maat 50 passen en anders kun je de mouwen en zo omslaan dat moet meestal ook goed lukken. en als het niet past stuur ik mijn man om nog wat te gaan halen in een kleinere maat hahaha
Hallo! Wij hebben 3 jaar geleden een tweeling gekregen, die met bijna 39 weken gehaald zijn. Ze wogen beide ruim 6 pond. Ik had ook pakjes maat 44 in huis, maar daar waren ze al te groot voor. Maat 50 daarentegen hebben ze aardig lang gedragen, en 56 daarna ook. Dus ik zou in jouw geval denk ik nog wat maat 50 en 56 bijkopen... Succes met alles!
Hier ook een a-terme tweeling 39+3) een ruim 6 pond en een 5,5, die hebben allebei 6 weken in 50 gezeten en 6 weken in 56. Maat 44 had ik voor de zekerheid wel een paar pakjes van in huis maar waren ze te lang voor, qua breedte had het nog wel gepast want het waren lange dunne slungels (nu ook weinig meer van over ) Mouwen omslaan ben ik niet voor, want van grotere maatjes zijn niet alleen de mouwen langer maar ook het lijf breder zodat de mouw pas ergens bij de elleboog begint. Ik heb die slungels van mij regelmatig met armen en vooral de benen helemaal in een te wijd pakje opgetrokken teruggevonden, dat vonden ze niet zo heel leuk. dus ik ging voor smalle kleertjes van bv Noppies of little feet, maar ook Wibra valt smal en heeft best leuke dingetjes. 3 setjes 50 pp vind ik persoonlijk erg weinig, oma was hier een beetje los gegaan dus de boys hadden hier wel errug veel was op zich wel prettig maar wat minder had ook wel gekund, maar mijn insteek is toch wel pp voor elke dag van de week 1 setje en nog wat meer rompers.
Ik had denk ik voor ieder 5 pakjes maat 50..daarbij kreeg ik nog de te kleine kleertjes van neefje die 4 maanden ouder was. We hadden echt genoeg. Ik denk dat ze 1 maand in 50 hebben gezeten en 1,5 maand in 56. Had ook 3 pakjes voor ieder in maat 44 maar die waren al te klein. Zijn geboren met 37 weken. 2640 gr en 50 cm en 2600gr en 49 cm