Hallo, Ik weet niet of ik het hier goed neerzet hoor, anders excuses! Ik vroeg me namelijk af of hier moeders zijn die een Philips Avent stomer/blender hebben. En wat hier de meningen over zijn? Is dit een goede aankoop of is een normale blender net zo goed.. Graag jullie meningen.
Ik heb er 1, gebruik hem ook, maar weet niet of ik hem nog eens zou kopen. Groot nadeel vind ik dat er niet meer dan 2 porties in kunnen. Ik maak graag een voorraadje voor in de vriezer en dat kost zo veel tijd, omdat je over 1 stronk broccoli 3x moet stomen. Als ik het over moest doen, dan zou een gewone blender ook voldoen denk ik.
Ik heb em ook en ik vind em echt ideaal! Ik maak er vooral fruit in voor mijn ventje en dat vind hij heerlijk.. Enige echte nadeel vind ik dat de witte deksel moeilijk schoon te maken is.. Misschien word het in de vaatwasser wel goed schoon hoor in alle hoekjes maarja laat ik daar nou niet over beschikken Conclusie; fijn apparaatje!
Ik vind Het ook een fijn apparaat. Twee porties is idd nu wel de max, maar voor de eerste hapjes kan je er veel meer uithalen. Ik sta eens in de zoveel tijd een middagje in de keuken en da. Stoom en blend ik meerdere hapjes achter elkaar. Of ik stoom een paar roosjes broccoli voor mijn dochter en de rest eten we zelf op.
Ik ben er erg blij mee! En zoals Krissie84 zegt, voor de eerste hapjes kan je er wel meerdere porties uithalen. Nu ben ik niet zo van het vooraf maken en invriezen, dus ik heb er geen last van dat er maar twee porties uit kunnen. Maar ik snap dat het een nadeel zou kunnen zijn!
Ik had hem ook, en voor de begin periode met eten heel veel gebruikt omdat je het echt zo superglad krijgt als een potje worteltjes bijv van 4 maanden. Alleen wat al gezegd is, een grotere hoeveelheid is lastig. Het blend gedeelte was hier trouwens ook na een maand of 10 kapot dus gebruikt hem nu niet meer. Koop nu gewoon in een pan, prak t klein met een vork . Voor vlees dat ik wel nog maal gebruik in een normale keukenmachine, maakt het ook heel klein en kunnen ook grotere hoeveelheden in.
Ik heb hem ook. Ik vind het een heel handig ding. Ik maak wel bijna elke dag vers eten voor mijn zoontje. Meestal krijgt hij hetzelfde te eten als wij. Ik giet alleen het water eruit voordat ik het maal
Eens. Het is een fantastisch apparaat, maar je hebt er maar kort plezier van, omdat de porties zo klein zijn. Tegenwoordig gebruik ikmeestal de staafmixer.
Ik heb de babycook en heb 'm dagelijks heel lang gebruikt. Voorraadjes maakte ik niet echt, ben meer van het vers maken. Ik was er erg blij mee!
Ik heb 'm sinds gisteren en ben er zoooo blij mee. Na maandenlang 'ik wil alleen maar olvarit en anders ga ik spugen' gaan er nu eindelijk zelfgekookte maaltjes in. Enneh, de porties, die kun je aardig groot maken hoor. Ik maak er rustig een bak eten van 400 cc mee...
Ideaal!! Ik kook op 1 middag verschillende porties voor enkele dagen vooruit en dat gaat in de vriezer. Ook dagelijks vers fruit.....heel handig!! Ik maak dus alles vers en combineer het ook wel regelmatig met wat wij eten...... Inderdaad kun je niet veel tegelijk koken (hooguit 3 porties van 200cc) Het deksel gedeelte inderdaad niet geheel wit meer (ondanks de vaatwasser)