Die speen!! Ik word er gek van.. tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inkie27, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gelukkig slaapt ze 's nachts heel goed maar overdag....
    Om de paar minuten huilt ze om haar speen. Als ik haar vastpak is er niets aan de hand.. Speen in d'r mond, hartstikke tevreden maar dat ding valt zó vaak uit. Ik word er echt gillend gek van!!
    Herkenbaar?? Tips zijn meer dan welkom!!!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

je kindje is nog geen 4 weken misschien iets verdraagzamer zijn? mama honger is ook aan de orde van de dag met deze leeftijd gewoon bij je nemen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    eens.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ook eens, gewoon lekker bij je houden de hele dag. Toen de mijne 3 weken was had ze geen eens tijd om te jengelen, die lag gewoon heerlijk bij mij of papa.

5. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ze kan haar speen nog niet zo lang zelf in haar mond houden. Duurt nog heel wat weekjes voordat ze dit kan... Lekker in een draagdoek doen! Zo'n kleine moet je nog niet alleen laten liggen, lekker bij jou of je partner!

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Eens met Amfy! Je kindje is nog zo klein..

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik ga mn best doen. Heb er nog 1 die met zindelijk worden bezig is en mn man is deze week 80 uur van huis dus dan wordt de hele dag zitten nogal lastig nie..
    Vriendin heeft een draagdoek dat ga ik eens proberen!!

8. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon houdt met 4 weken zn speen voor n lange tijd in zn mond.Hier n difraxspeen van -2/2m en dan niet zo'n platte maar n ronde speen(is voor borstvoeding kinderen.)

Maar meestal ligt hij gewoon lekker bij mij of mn partner

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zeg ook lekker bij je nemen.

Mama onger is heel normaal.

10. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Misschien inderdaad een andere speen proberen. Onze dochter was gek op de bibi, dus ook meteen 3 spenen voor mijn zoon in huis gehaald van bibi. Nou, die spuugde hij dus meteen uit ;) Toen de Difrax tepelmodel zeg maar, maar dat bolletje vond hij toch nog teveel. Dus nu de avent, die kaarsrechte. Dat gaat goed!

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nu al gillend gek worden, dan heb je nog een lange weg te gaan :$

ze is echt nog piepklein....
    ik denk dat je haar idd lekker bij je moet nemen of het voor lief moet nemen
    andere speen, andere houding?

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Ik ook de kaarsrechte :)

13. babyproject

babyproject Niet meer actief

Andere speen idd. Onze meiden hebben echt een voorkeur. De Avent speen kunnen ze beide het best inhouden. Verder inderdaad lekker bij je houden! In een doek of ssc. Kun je die speen ook gemakkelijker terug stoppen :)

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hier ook avent

15. Mamatweeling

11 mrt 2012
    23
    0
    0
    Wat een sneren naar jou toe Inkie! Kan me voorstellen dat je er soms gek van wordt hoor! Heeft op den duur niets meer met verdraagzaamheid te maken... En degene die zeggen; geen kans bij ons om te jengelen we laten ze bij ons liggen. Die hebben niks te doen denk ik!

Misschien andere speen? Wel fijn dat ze 's nachts wel goed doet! Succes!

16. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Nou weet niet, maar wat "moet" je doen dan als je kindje 4 weken is? Ja, voor je andere kindje zorgen, maar daarom lijkt die draagdoek lenen me perfect. En heerlijk inderdaad dat ze 's nachts goed slaapt! Huishouden moet maar even wachten, komt vanzelf weer goed.

17. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je kunt vanalles doen met een baby in een draagdoek. Ik loop nog steeds dagelijks dingen in het huishouden te doen met m'n dochter op m'n buik; zij tevreden en ik ook, perfect :)

18. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hier ook! En bv, zo vaak en veel ze wilde. Dus geen behoefte aan een speen. Ben daar nu, maanden later, heel blij om.:)

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat voor draagdoek adviseren jullie??

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Tja... ;) wel fijn dat iemand het een beetje begrijpt :p
    Kan niet wachten tot ik die doek heb! Heerlijk! Heb die van mn vriendin al keer gepobeerd met haar kindje en vond dat "huid-op-huid contact" super fijn! Maar er zijn zoveel verschillende! En wil graag zo snel mogelijk zo'n doek. Die van mn vriendin gaat naar haar schoonzus helaas.... maar kan ik wel voor eventjes lenen

Deel Deze Pagina