Te koop: Philips Tovertheater / Magic Theater / Babyprojector / Toverlantaarn Helpt uw baby rustig in slaap te vallen Creëert een rustgevende sprookjesachtige wereld Geluiden en beelden vervagen langzaam Rustgevende, vooraf opgenomen natuurgeluiden Projecteert rustig ronddraaiende beelden op de muur of het plafond Pas de speeltijd aan de behoeften van uw baby aan Verschillende dia's Tijd is in te stellen hoelang die aan moet blijven Bij ons zoontje hebben we hier heel veel profijt van gehad met de slapeloze nachten van hem. Voor ons dochertje hebben we een mobiel met projector, dus deze is nu overbodig. Hij mag voor 10 euro weg. (doos heb ik niet meer)
Is hij een beetje 'sterk'? Want we hebben de ster van fisher price maar daarvoor moet het echt pikkedonker zijn in zn kamertje wil er wat op het plafond verschijnen.. Zo ja, wil ik hem graag van je overnemen!
Ik heb hem altijd gebruikt op een kamer die echt pikkedonker is. Ik wil het vanavond wel iets minder donker maken en dan kijken of het ne zo goed opvalt ok?
Ik heb er ook 1 te koop Marktplaats.nl > philips baby projector - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price
@dissapointed, Heb het net getest, zelfs als alle lampen in de woon kamer aan staan ,zie je nog duidelijk de afbeeldingen op het plafond/muur. Wil je me laten weten of je belang hebt? @muis, als dissapointed hem niet wil ,reserveer ik hem ok?
@ Muis, Sorry voor mijn late reactie. Dissapointed neemt hem van mij over. Hopelijk ben je niet al te dissapointed