te koop Wollen greece natibaby 5, valt langer want ik kan er een FWCC mee, zover ik kan zien, niet vervilt of gekrompen. 50 euro Bebina pink 6. Zacht en stevig. 40 euro Hoppediz Cairo 5. Stevige doek maar te klein voor mij. 30 euro Shorty meet 2,45 met korte franjes. 17,50 euro Sakurabloom artisian zijde RS 100 euro (was recent nog nieuw te koop voor 260 dollar) MT gemaakt van anna storchenwiege.. te gebruiken tot maatje 80 ongeveer. 35 euro Didymos Tom blacklabel 2, word gewoon nooit gebruikt. 25 euro
Hoi! Ik heb geen idee welke doeken het zijn, maar ik ben op zoek naar een geweven doek. Zit die er ook tussen? Die derde op de foto, wit met creme, is dat ook een geweven? Alvast bedankt!
Ik ben even gaan googelen Die hoppediz heb ik wel interesse in. Ben alleen een beetje 'bang' doordat ie voor jou te klein is. Ben je zelf groot? En hoe is de staat? Is hij nog helemaal goed/als nieuw?
hi Maja, heb je PM gestuurd over de doeken, alle doeken die erop staan, zijn geweven en de prijzen.. zijn excl verzendkosten
alle 3 de ringsling is al voorgevormd daarvoor de shorties kan je knopen voor de huftsitz.. hoe vind je op youtube vast filmpjes over.. ook kan je met 2 ringen een no sew ringsling maken van de shorties en zo op heup dragen.