hoi hoi de titel zegt het al is de kinderopvangtoeslag al binnen of ligt het aan de abn bank dat het er nog niet is
Ik zit er ook op te wachten zodat ik het kan betalen, maar staat er niet op. (abn amro) morgen zijn we er niet en vrijdag is er geen betalingsverkeer dus wou het vandaag betalen. Zijn traag
de ene keer heb ik het in de ochtend al en nu weer niet en zit er echt op te wachten net als de meeste denk ik
Ja wil het gewoon op tijd aan kdv betalen, straks nog maar een keer kijken. Vorige keer stond het er om 12.00 al op.
Hier ook nog niks meestal na 14 u. En ik heb ook de abn-ambro voor heen fortis. Balen is dat he zat er ook op te wachten ben blut
hier ook nog niks binnen rabo en de andere maanden kregen we de 21ste omdat de 20ste in het weeken d viel
ja hier nog 1 en mijn man moet tanken vanuit zijn werk en boodschappen doen en wil de kdv op tijd betalen meestal heb ik het na 12 uur soms na 2 uur probeer nog een keer te kijken na 3 uur maar krijg het op me heupjes hahaha
Ja heel soms heb ik het binnen na 3 of 4 uur. En dat komt toch niet zo heel goed uit. Wil babykleertjes kopen en lekker wandelen met de beeb en qua voeding komt het het beste uit als ik nu zo uiterlijk zou vertrekken. Dus ja, hopelijk staat het er zo op.
Ja, heb ing en heb het binnen!! Ben er dubbel blij mee want door een foutje had ik al 2 maanden niks gehad! Spaarrekeningen kunnen weer worden aangevuld.
Ik krijg dan geen kinderopvang toeslag maar wel zorg en kindgebonden. Maar heb het ook nog niet. Ik denk dat het erg druk is bij de banken ivm pasen. De bank is maandag natuurlijk dicht en meestal zijn er rond de 25ste ook loon uitbetalingen die opdrachten gaan natuurlijk allemaal voor het weekend de deur uit. Denk dat het gewoon druk is en het aan het einde van de middag er wel is.