Qua tijd: Mijn benen zijn niet zo lastig onder douche, ik kies ervoor die niet met de lumea te behandelen. Behalve tijdrovende en lastige hoekgebiedjes als enkels en knie. Oksel nu na ruim half jaar? Ehm... beide seconden werk, met pakken van lumea onder een minuut klaar? En gladder wordt het niet
Alstu: Product features for Lumea - from Philips - Boots Hier staan er drie verschillende netjes naast mekaar. Kun je meteen zien wat de verschillen zijn en hoelang ongeveer elk deel van het lijf duurt om te doen. Staan ze dus niet allemaal (want ze hebben er steeds meer haha), maar krijgt een idee. De "slide and flash" heb ik zo nog nooit gedaan, dus geen idee of dat handig is.
Dat wil ik ook graag weten! Voor 90 euro heb je 50.000 flitsen en met de goedkoopste lumea 100.000 geloof ik. Wil eigenlijk voor 90 euro de Silk n glilde eerst proberen.... Wat is wijsheid?
Misschien toch maar een Lumea comfort voor 180,-. Hoe lang gaat zo ding mee als je benen, bikini en oksels doet... Ga weer verder met googlen.