Philips Lumea

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyR, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hallo meiden

Hier iemand ervaring met de Philips Lumea?
    Wil hem namelijk gaan aanschaffen maar dan alleen als t echt werkt :D

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij Douglas hebben ze ooit een klein stukje proef bij me gedaan. Nou auw, echt meer dan een week last van mijn huid gehad!

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb hem mogen testen
    maar vond niet dat ie deed wat er zou moeten gebeuren en je bent ook echt lang bezig pff:)

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik heb hem ook getest en ik ben juist erg blij ermee. Ik moest echt dagelijks scheren want kreeg direct stoppels. Nu hoef ik nog maar 1 x te scheren per week en merk dat het weer minder wordt. Ik vind het echt ideaal maar ligt ook aan type huid en haar wat het beste pakt.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb hem ook getest en daarna ook gekocht hij werkt echt goed, in het begin is het even volhouden omdat het even best een klus is en het resultaat nog niet helemaal fantastisch maar na een aantal keer is er echt een groot verschil. Wij hebben hem wel gebruikt voor mijn man die heeft een lichte huid en vrij donker haar ik weet nog niet of het bij mijn blonde haren ook zal werken, ik moet nog even wachten met proberen tot na de zwangerschap.

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik heb m een keer gekocht en vind m geweldig! :)
    Hij werkt zeker wel, de eerste weken moet je deze wekelijks gebruiken om het op te bouwen. Dan op een gegeven moment ga je merken dat de haargroei steeds minder wordt en hoeft hem dan maar 1 keer in de zoveel tijd te doen. Ligt aan je haargroei etc, maar ik vind m geweldig! Hij is prijzig, maar het zeker waard. :)
    Pijn doet ie niet bij mij, misschien een scherp steekje hier en daar, maar niks om over naar huis te schrijven. :)
    Moet er zeker geduld voor hebben als je deze voor je benen wilt gebruiken, maar het resultaat is het waard voor me hoor. :)

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt voor jullie reacties!

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Is dit zo'n ontharingsapparaat d.m.v. lichtflitsen??

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Klopt!

Deel Deze Pagina