Hallo meiden Hier iemand ervaring met de Philips Lumea? Wil hem namelijk gaan aanschaffen maar dan alleen als t echt werkt
Bij Douglas hebben ze ooit een klein stukje proef bij me gedaan. Nou auw, echt meer dan een week last van mijn huid gehad!
ik heb hem mogen testen maar vond niet dat ie deed wat er zou moeten gebeuren en je bent ook echt lang bezig pff
Ik heb hem ook getest en ik ben juist erg blij ermee. Ik moest echt dagelijks scheren want kreeg direct stoppels. Nu hoef ik nog maar 1 x te scheren per week en merk dat het weer minder wordt. Ik vind het echt ideaal maar ligt ook aan type huid en haar wat het beste pakt.
Ik heb hem ook getest en daarna ook gekocht hij werkt echt goed, in het begin is het even volhouden omdat het even best een klus is en het resultaat nog niet helemaal fantastisch maar na een aantal keer is er echt een groot verschil. Wij hebben hem wel gebruikt voor mijn man die heeft een lichte huid en vrij donker haar ik weet nog niet of het bij mijn blonde haren ook zal werken, ik moet nog even wachten met proberen tot na de zwangerschap.
Ik heb m een keer gekocht en vind m geweldig! Hij werkt zeker wel, de eerste weken moet je deze wekelijks gebruiken om het op te bouwen. Dan op een gegeven moment ga je merken dat de haargroei steeds minder wordt en hoeft hem dan maar 1 keer in de zoveel tijd te doen. Ligt aan je haargroei etc, maar ik vind m geweldig! Hij is prijzig, maar het zeker waard. Pijn doet ie niet bij mij, misschien een scherp steekje hier en daar, maar niks om over naar huis te schrijven. Moet er zeker geduld voor hebben als je deze voor je benen wilt gebruiken, maar het resultaat is het waard voor me hoor.