Gok dat het om deze gaat.. https://www.bol.com/nl/p/silk-n-glide-50-000-lichtontharing/9200000052409772/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3Df72897b0f8885ee8%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D0%26itm_id%3D9200000052409772%26itm_role%3Din
@Zusterke ik heb met snoer, werkt prima. Snoer is erg lang dus heb er geen last van Ik doe er oksels, benen en bikinilijn mee. Als je kiest voor hulpstukken heb je vaak ook voor het gezicht, maar daar gebruik ik hem dus niet voor Ben zelf ook altijd geneigd voor het duurste te gaan, maar na researchen besloot ik dat voor de doeleinden waar ik hem voor gebruik, dit net zo goed werkt en een paar honderd euro scheelt![/QUOTE] Ik zou hem dus ook voor mijn gezicht willen gebruiken dus voor de hulpstukken dan moeten gaan. Dankje voor je uitleg. Snoerloos weegt dus niet op tegen de lange snoer die erbij zit.
ik heb er een besteld! Nog even research gedaan bij Kieskeurig.nl en deze besteld. Niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste. Ik vind het het geld waard als het echt zo goed is als men zegt. Al die scheermesjes die ik nu verslind kosten bij elkaar ook aardig wat.
Ik weet niet welke ik heb van de Philips, ding was rond de 190 Euro. Overigens ben ik niet super enthousiast, duurt kei lang en ondanks dat ik donkerbruine haren heb moet ik alsnog gewoon scheren 2 keer in de week. Enkel dmv professioneel laseren wat ik een aantal keer heb gedaan werkt. Ik zou het niet perse aanraden maar ook niet afraden.
Ik ben ook opzoek naar een goed apparaat die ook gebruikt kan worden in het gezicht want ik word helemaal depri van zwarte stugge haren in mijn gezicht, is de Lumea daar ook geschikt voor?
Op internet bij de reviews staat van wel. J Als je op kieskeurig kijkt kun je de verschillende soorten zien en wat mensen hierover zeggen.
Helaas net gelezen dat ik geen ipl mag gebruiken ivm azothioprine gebruik Zo ontzettend jammer. Was helemaal overtuigd van het gebruik van ipl.
Ik heb er ook 1, van Philips. Topding! Oksels en benen he-le-maal glad. Heerlijk. Bikinilijn doe ik ook en dat werkt ook prima. Alleen, even intiem vraagje, ik heb het liefst zoveel mogelijk haar "down under" weg. Alleen flitsen op schaamlippen vind ik echt megapijnlijk. Ik heb al ingesteld op het laagste flitsniveau. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Er op, er niet in hopelijk? Je kunt een paracetamol nemen! En een hogere pijngrens kweken . Ik flits altijd op 4 en benen en oksels op 5. Hoevaak flits jij?
Bij mij werkte het nauwelijks (heb een dure versie) maar ik epileerde alles. Las op Facebook een reactie van iemand die zei dat het raar was dat Philips zei dat je kon epileren/waxen etc van tevoren omdat zonder haar onder de huid het flitsen niet werkt. Dus ben het nu maar aan proberen met scheren eerst, 2x gebruikt nu en al wat kale plekken dus hopelijk werkt het de komende weken nog beter... heb iig met scheren en 2x flitsen al meer resultaat dan epileren en maanden flitsen.
Haha nee niet erin nee. Maar erop doet al zo'n zeer. Ik heb de lumea al 1,5 jaar en flits trouw elke maand maar dat gevoel down under blijft pijnlijk. Maarja wie kaal wil zijn moet pijn lijden haha. Ik flits mijn benen op 5. De rest op 3-4.
Voor degenen die hem op het gezicht gebruiken: scheren jullie dan ook in je gezicht? Want ik epileer daar altijd, maar inderdaad, je moet eigenlijk haar laten staan en scheren, anders werkt het toch niet? Maar daar durf ik eigenlijk niet aan te beginnen, scheren in mijn gezicht. Hoe doen jullie dat?
Natuurlijk werkte het niet als je vooraf epileerde. Je moet juist de haarzakjes en wortel plat leggen.
Ja en als je erover nadenkt klinkt het heel logisch maar ik dacht er niet over na omdat Philips zelf zegt dat het niet uitmaakt of je scheert of epileert of wat anders.