Vaderdag staat om de hoek en normaal gesproken doe ik aan iets kleins voor mijn vriend, maar ik heb iets goed te maken Hij zit al een tijdje naar de Philips optigrill XL te kijken en aan dat ding kleeft ook een XL prijskaartje.... Een hoop goede reviews online, maar is het kreng zn geld waard? Iemand hier die hem heeft staan en er ook zo enorm tevreden mee is?
Jaa zeker zn geld waard! Wij bakken alleen nog pasta vlees in de pan. Losse stukken vlees zoals worstjes, hamburgers, speklappen enz enz gaan allemaal in die pan. Het vet loo0t in het bakje dus veel gezonder. Daarnaast maken we er tosti's, panini's in en daar hoef je ook niet naar om te kijken. Stel het ding in hoe het in t boekje staat en je wacht op de piep... Super ding...en dan nog een airfryer erbij en je hoeft je oven en fornuis nog amper te gebruiken
Een airfryer lijkt mij dan weer helemaal niks Haha. We hebben nu een hele oude grill en die wordt alleen voor tosti's gebruikt. Vlees etc is hij gewoon niet fijn voor. De grill van Philips is nu wel bijna 50,- goedkoper, dus redelijk aantrekkelijk. Misschien gaat hij, de man des huizes, ook eens wat vaker koken met dat ding
Niet die van Phillips maar gewoon 1 van de Aldi, doe er echt vanalles onder. Was maar iets van 20€ Echt een top ding! Nu bijna 8 jaar oud
Dat zou ook nog een optie zijn; een iets goedkopere. Ben wel bang dat hij er dan minder blij mee zal zijn. Hij heeft er zelfs YouTube voor zitten bekijken... het ding is nog niet eens hier in huis