Liza, de vermeende minnares van Jan Smit, heeft haar man verlaten. Het lijkt een kwestie van tijd voordat ze bij de Volendamse zanger in gaat trekken. Volgens de oplettende Volendammers is Liza dé reden dan Jan en Yolanthe uit elkaar zijn gegaan. Yolanthe zou haar ex-vriend zelfs hebben betrapt met Liza. Wim Ondertussen gonst het nog steeds van de geruchten dat Yolanthe haar hart verloren heeft aan Wesley Sneijder. Volendammer Wim is dan ook de grote verliezer van alle roulerende relaties, de ex van Liza is nu zijn vrouw én dochtertje kwijt.
en toch is het ergens goed voor. Veel mensen scheiden....geliefden, vrienden, zakenpartners, noem maar op. mensen die uit elkaar gaan/dood zijn gegaan in mijn nabije omgeving zijn niet op 2 handen te tellen. hopelijk pakt het voor alle betrokkenen goed uit.
Was toch te verwachten.. Ik hoop in elk geval dat papa zijn dochtertje gewoon onder goede (vriendschappelijke) omstandigheden kan blijven zien. Want als papa en mama haat en nijd met elkaar hebben is het voor het kind nog veel erger. Maar Jan Smit...als een soort van vaderfiguur Kan het nog niet helemaal voor me zien
Precies! Als mijn ex me niet had verlaten voor een andere vrouw, dan was ik nu wellicht nog steeds matig gelukkig geweest met hem en hij met mij. Terwijl ik nu alweer ruim zeven en een half jaar zielsgelukkig ben met mijn lief, en ex en de ander zijn ook een stuk gelukkiger samen dan ex en ik ooit waren. Het leven is een stoelendans joh.
Ja daar associeer ik hem ook nog altijd mee. Zonder baard in de keel. Haha.. Ik vind het heel erg als mensen ervandoor gaan met een ander. Ik snap het als Jan een nieuwe vriendin wil, nadat zijn Yolanthe ervandoor is. Maar dat die Liza daar dan haar man voor heeft moeten verlaten. Nee, daar kan ik niet tegen.
Volgens bronnen uit Volendam zou de nieuwe vriendin van Jan Smit al min of meer bij de zanger inwonen. Liza K. zou vrijwel iedere nacht in de Volendamse villa blijven slapen. Ook het eenjarige dochtertje van Liza zou er al heel wat nachtjes hebben doorgebracht. Als Jan niet thuis is, dan slaapt Liza bij haar ouders, want het huis van haar ex-man zou ze al volledig verlaten hebben. Veel verdriet heeft Jan dus niet van de breuk met Yolanthe. Benieuwd hoe de blonde Liza er uit ziet? Zie hier haar foto!