Philips roept Senseo's terug

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairy11, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    04 staat volgens mij voor het jaar en het is pas van toepassing als hij vanaf 06 is. Ik heb er een met zo'n type maar met jaar 05 dus hoef hem niet terug te sturen

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Die van ons moet helaas ook terug, maar de site is nog steeds overbelast en kan hem dus niet registreren.

3. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Senseo op kantoor is ook de pineut... en thuis ook, dus kan die niet eens gebruiken in de tussentijd... :(

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    bij de blokker zijn ze nu te koop voor 49,95....:p

5. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
  6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Nou ik heb me aangemeld, krijg 11 mei de doos binnen waar ik hem in kan opsturen. Mijn senseo heeft al een tijdje kuren, het duurt bijvoorbeeld heeeeeeeel erg lang voordat dat ding opgewamrd is. Dus hoop dat als hij gemaakt is dat verholpen is....

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik had mijn senseo vorige week net op de schroothoop geflikkerd en toen las ik dit bericht pas. Die van ons was ook alles aan mis... :( Balen man!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik zal de mijne ook moeten registreren en dan maar de oude koffiezetter van Siemens weer opduiken, want ik kan niet 3 weken zonder koppie leut hoor :evil:

Ik denk ook dat ik mijn naam maar in de zijkant kras, wil namelijk wel mijn eigen Senseo terug hebben.

9. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Hallo!
    Die van mij staat er ook tussen!
    Maar moet ie ook opgestuurd worden als hij nog geen kuren vertoont?
    Dat kan ik namelijk niet terugvinden!
    groetjes bloem

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij moeten ze allemaal terug gestuurd worden.

11. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    hmmm nou ik heb me maar aangemeld!
    En waar kan ik vinden wanneer ik die doos opgestuurd krijg?
    Want heb begrepen dat je daarvoor thuis moet zijn!
    groetjes

12. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Wat een gedoe.. die van ons moet ook terug..
    Maar ben wel blij dat ze dit doen.. kost ze genoeg..
    Philips had toch al niet zo'n best jaar..?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ga toch echt niet thuis zitten voor die Senseo, dan doet mijn man het op zijn werk maar via de interne post hoor.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je moet hem nog zelf wegbrengen ook. Nou ga er dan maar van uit dat er in Drachten wel een zit, mag mijn man hem daar wel afgeven. Vind het sowieso al een ***situatie, want ik kan helemaal niet 12 dagen zonder koffie (dan hoop ik maar dat het geen 12 WERKdagen zijn)

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    De mijne is ook de pineut... Ik hoop alleen dat ze idd een beetje vlot zijn met het opsturen van die doos... Wat ik begrijp is dat je de Senseo pas vanaf begin Mei kunt terugsturen en laat dat nou ook net de tijd zijn dat ik moet bevallen... Grrrr... Kan ik niet eens van een lekker Senseootje genieten in mijn kraambed... :)

Iemand vroeg zich af of het kwaad kon dat je wel hetzelfde type hebt maar dat het jaartal niet klopt? Volgens wat ik begrijp zijn de senseo's vanaf 06 gemaakt met een ander soort verwarminigselement en dat is juist wat het probleem geeft. Alle Senseo's die daarvoor gemaakt zijn hebben dat dus niet...

O ja, en het is 12 dagen vanaf het moment dat de reparatieafdeling hem in huis heeft... Tel daar nog even 1-2 dagen bij op voor het verzenden en 1-2 dagen voor het terugsturen en tel uit je winst.... Ik ga uit van minstens 3 weken...

*Duikt de kelder in om haar oude koffiezetapparaat op te snorren*

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wij zaten al een tijdje te twijfelen over een espressoapparaat,misschien is dit de (koffie)druppel :)

Bleusky, das ook niet fijn kraamvisite zonder koffie ;)

WIj hebben net in de komende weken 3 verjaardagen, lekker handig, kan je hem ook in augustus opsturen, dan zijn we 2 weken met vakantie, mis ik hem ook niet.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hebben jullie dat ontkalkingssetje al binnen?

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ze moeten niet allemaal terug, als je nummer niet in de lijst staat, dus als hij van voor 2006 is, moet hij niet terug. Staat op de site. Dus als je nummer met 03, 04 of 05 begint moet hij al zeker niet terug.

De mijne moet gelukkig niet terug, hij is van 2003, ben heel blij, want hoewel ik maar een tas koffie per dag drink, ik zou het niet kunnen missen.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier na 8 dagen nog altijd geen setje, iemand iets ontvangen van Philips?

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nee, niks gehad en mijn Senseo geeft aan dat hij ontkalkt moet worden... :) Volgens mij geeft hij het aan na een bepaald aantal kopjes want ik heb hem 3 weken terug nog ontkalkt omdat ik er toen tijd en zin voor had... :)

Deel Deze Pagina