Philips roept Senseo's terug

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairy11, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    die van mij hoeft gelukkig niet

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die van mij helaas wel, en ik baal ervan. had het al uitgesteld, maar ja doe het toch maar, er zal maar iets mee gebeuren he
    hoop wel dat ik hem dan snel terug krijg, en je krijgt hoop ik toch wel je eigen terug?

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja als ik het goed lees repareren ze hem alleen

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jammer, we hebben wel één van die modellen, alleen die van ons is van maart 2004. Ze halen alleen modellen terug die geproduceerd zijn tussen juli 2006 en november 2008 of zo... :(
    Ik had wel een nieuwe gewild :D

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik ook wel die van ons is ook al vanaf 2004

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

die van ons moest ook terug, hebben ze heel netjes opgelost, alle verzendkosten zijn voor ons betaald, gratis pak koffie, en een gerepareerde senseo, het enige dat we zelf moesten doen is de senseo in (een door DE opgestuurde doos) inpakken en inleveren,

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente

Ik heb mijn eigen dus niet terug gekregen, maar kreeg helemaal een nieuwe! Wat daar de reden van is weet ik niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze die van mij kwijt zijn geraakt.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    #88 Bluesky, 4 jul 2009
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
    Ik heb ook een nieuwe gekregen, ik denk alleen niet dat het met kwijtraken te maken heeft gehad... Ik denk eerder dat er zoveel Senseo's te repareren zijn dat het goedkoper is om een nieuwe weg te geven.

Je krijgt trouwens wel hetzelfde model terug, ik had een vrij nieuwe, van vorig jaar en ik heb hetzelfde model terug gekregen.

Edit: ik heb even op internet zitten struinen en ik lees op diverse fora dat mensen met een vrij nieuw model allemaal een nieuwe hebben gekregen. Ik denk omdat er dan nog garantie opzit. Die van ons is van 2008 en de garantie is 2 jaar, dus dat zou dan best kunnen.

9. Lizz80

Lizz80 Lid

28 jun 2008
    60
    0
    0
    Goed dat ik het lees, want ik had al last van de kalk...
    Maar ik heb hiervoor al een keer m'n Senseo laten repareren, want hij lekte steeds.
    *Zucht* kan ik hem wéér opsturen. :)

10. die van ons is ook weg geweest een week en hij was terug, helaas geen nieuwe maar was van 2007
    wel allemaal netjes gegaan hoor

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina