die van mij helaas wel, en ik baal ervan. had het al uitgesteld, maar ja doe het toch maar, er zal maar iets mee gebeuren he hoop wel dat ik hem dan snel terug krijg, en je krijgt hoop ik toch wel je eigen terug?
Jammer, we hebben wel één van die modellen, alleen die van ons is van maart 2004. Ze halen alleen modellen terug die geproduceerd zijn tussen juli 2006 en november 2008 of zo... Ik had wel een nieuwe gewild
die van ons moest ook terug, hebben ze heel netjes opgelost, alle verzendkosten zijn voor ons betaald, gratis pak koffie, en een gerepareerde senseo, het enige dat we zelf moesten doen is de senseo in (een door DE opgestuurde doos) inpakken en inleveren,
Ik heb mijn eigen dus niet terug gekregen, maar kreeg helemaal een nieuwe! Wat daar de reden van is weet ik niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze die van mij kwijt zijn geraakt.
Ik heb ook een nieuwe gekregen, ik denk alleen niet dat het met kwijtraken te maken heeft gehad... Ik denk eerder dat er zoveel Senseo's te repareren zijn dat het goedkoper is om een nieuwe weg te geven. Je krijgt trouwens wel hetzelfde model terug, ik had een vrij nieuwe, van vorig jaar en ik heb hetzelfde model terug gekregen. Edit: ik heb even op internet zitten struinen en ik lees op diverse fora dat mensen met een vrij nieuw model allemaal een nieuwe hebben gekregen. Ik denk omdat er dan nog garantie opzit. Die van ons is van 2008 en de garantie is 2 jaar, dus dat zou dan best kunnen.
Goed dat ik het lees, want ik had al last van de kalk... Maar ik heb hiervoor al een keer m'n Senseo laten repareren, want hij lekte steeds. *Zucht* kan ik hem wéér opsturen.
die van ons is ook weg geweest een week en hij was terug, helaas geen nieuwe maar was van 2007 wel allemaal netjes gegaan hoor xxxxxxxxxxxxxxxxx