Leuk zwembad omgeving Almelo/Emmen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij zitten een weekendje in Den Ham en we willen eigenlijk morgen gaan zwemmen. Ik word alleen niet wijs uit wat een beetje een leuk zwembad is met 2 kleine kids van 1 en 3.

Dussss wie komt er hier uit de buurt en kan me een tip geven?? :D

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Zwembad van de huttenheugte in Dalen. Erg leuk zwembad...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

5. danip

danip Niet meer actief

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    emmen zelf heeft ook wel een mooi zwembad, het gedeelte peuter/kleuter is afgezet en dat vond ik ideaal.

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik vind giga konijnenhol erg leuk! zowel zwembad al indoorspeeltuin. Kun je je mooi een hele dag vermaken

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Is dat konijnenhol ook voor volwassenen wat of echt alleen voor ukkies? Die in Emmen ziet er wel leuk uit, is dat wat?

Huttenheugte is leuk maar debiel duur!

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

Het zwembad is ook voor volwassenen. En de indoorspeeltuin kun je ook mooi zitten beneden

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Aquarena in Emmen is een leuk zwembad. Om het peutergedeelte zit inderdaad een hek. Dus de kleintjes kunnen niet zomaar weg lopen.

Verder is het altijd vrij rustig in het zwembad. Ik hou niet van die overvolle zwembaden. Ik hou graag beetje overzicht.

11. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik heb in Almelo gewoond en ging altijd naar Zwembad Sportpark. Prima om even te zwemmen met je kleintje!

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Preston palace

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    De kolk, wierden.. Zaterdagavond is het daar familiezwemmen, dat is altijd leuk en niet zo druk.. En zaterdagmorgen is het baby/peuterzwemmen en dan mag je na die tijd net zo lang blijven als je wilt.. En niet duur! En ze hebben net een nieuw gedeelte gemaakt voor de kleintjes, heel mooi geworden. Ze hebben een peutergedeelte.. En sauna, bubbelbad!:)

Ik lijk wel een advertentie, maar vind dat zwembad dan ook echt leuk!:D Vooral als je kinderen hebt.. ;)

Gr.
    Carlien

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    We zijn naar de kolk geweest in wierden en het was leuk hoor! Bedankt voor de tips allemaal!

Deel Deze Pagina