Wij zitten een weekendje in Den Ham en we willen eigenlijk morgen gaan zwemmen. Ik word alleen niet wijs uit wat een beetje een leuk zwembad is met 2 kleine kids van 1 en 3. Dussss wie komt er hier uit de buurt en kan me een tip geven??
Met kleinere kindjes is het Giga Konijnenhol in Beerze heel leuk. Dat is een overdekte speeltuin met een mooi zwembad erbij. Dichtbij Den Ham dus wat mij betreft een goede aanrader! Zwembad Overijssel - Beerze Bulten | Beerze Bulten en Indoor speeltuin Overijssel, overdekte speeltuin Overijssel | Beerze Bulten
Zwembaden, Freizeitbader, Swimming Pools hier kun je veel grotere zwembaden van Nederland van binnen bekijken, erg leuk en handig om in te schatten of iets de moeite waard is
emmen zelf heeft ook wel een mooi zwembad, het gedeelte peuter/kleuter is afgezet en dat vond ik ideaal.
Ik vind giga konijnenhol erg leuk! zowel zwembad al indoorspeeltuin. Kun je je mooi een hele dag vermaken
Is dat konijnenhol ook voor volwassenen wat of echt alleen voor ukkies? Die in Emmen ziet er wel leuk uit, is dat wat? Huttenheugte is leuk maar debiel duur!
Aquarena in Emmen is een leuk zwembad. Om het peutergedeelte zit inderdaad een hek. Dus de kleintjes kunnen niet zomaar weg lopen. Verder is het altijd vrij rustig in het zwembad. Ik hou niet van die overvolle zwembaden. Ik hou graag beetje overzicht.
Ik heb in Almelo gewoond en ging altijd naar Zwembad Sportpark. Prima om even te zwemmen met je kleintje!
De kolk, wierden.. Zaterdagavond is het daar familiezwemmen, dat is altijd leuk en niet zo druk.. En zaterdagmorgen is het baby/peuterzwemmen en dan mag je na die tijd net zo lang blijven als je wilt.. En niet duur! En ze hebben net een nieuw gedeelte gemaakt voor de kleintjes, heel mooi geworden. Ze hebben een peutergedeelte.. En sauna, bubbelbad! Ik lijk wel een advertentie, maar vind dat zwembad dan ook echt leuk! Vooral als je kinderen hebt.. Gr. Carlien