Ik ben het zo zat weer om elke ochtend vermoeid en met hoofdpijn uit bed te gaan. Kan slecht vroeg opstaan met deze donkere dagen. Ik word pas uren later wakker en voel me rot. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik heb er al jaren 1 en in het begin meer mee gedaan dan nu. Vrij snel heb ik de licht intensiteit al naar beneden gezet omdat hij anders al veel te snel te licht is voor in de slaapkamer. Als je hem goed instelt zal het vast werken voor sommige mensen, maar voor mij dient hij nu gewoon als klok en nachtlampje haha. Ik zou hem weer eens als wekker moeten gaan gebruiken, wakker worden met het geluid van vogeltjes werkt hier niet, die zitten hier ook echt, maar ik moet er weer eens naar kijken haha.
Wij hebben deze en zijn er heel tevreden over. Licht intensiteit inderdaad ook wat lager gezet zodat we geleidelijk aan wakker worden en we hebben de vogeltjes die fluiten. Als je het heel zacht zet is het wel fijn.
Ik heb philips hue op de slaapkamer (en ook op andere plekken in huis). Die heb ik zo geprogrammeerd dat hij met rood licht op de zachtste stand opstart en in een half uur feller wordt. Hij werkt niet als wekker, maar werkt wel om rustiger en relaxter wakker te worden. En daarnaast is het een gewone lamp en kan je er veel kanten mee op, want betreft programmeringen en bediening. Zo val ik op dezelfde manier in slaap als dat ik wakker wordt alleen dan van helder rood licht naar zwak rood licht en uit.
Het lijkt mij wel wat idd relaxter wakker worden en niet ineens pats noem in m'n diepe slaap gedesoriënteerd meteen uit bed stappen
Ik zag de Philips hue go lamp die lijkt mij wel wat. Je kan hem ook gebruiken om wakker mee te worden maar ook als draadloze sfeerlamp binnen en buiten.
Ik heb er ook één hij is wel geteld drie keer gebruikt. Dat ding staat al jaren op mijn nachtkastje zonder dat de stekker in het stopcontact zit.
Mijn man heeft ook extreem moeite met opstaan. De wake up light heeft het enorm verbeterd. Hij verslaapt zich nu nog 1, max 2x per maand dat was gewoon 2-3 x per week in de winter.
Nee ik vond hem echt 10 keer niks Haha. Ik werd al helemaal gek van het feit dat de digitale klok zo fel bleef, hoe zacht ik hem ook zette dan draaide ik dat hele ding maar gewoon om.
Ik word wakker in de Alpen met het geluid van Loeiende koeien, heerlijk vind ik dat. Vroeger had ik de lamp er altijd bij aan, maar sinds ik een kind heb slaap ik zo licht dat als de lamp aan gaat ik direct wakker wordt. Dat licht begint 'op te lichten en wordt steeds intenser' maar dat begint al een half uur van te voren! Mijn wekker staat op 6.15 en ik werd meestal al om 5.45 wakker van de wekker die licht begon te geven. Nu durf ik het niet aan hem een half uur later te zetten, wat als ik toch eens door het licht heen slaap? Ooit hoop ik weer wakker te kunnen worden met het licht, maar voor nu is het prima zo
Mijn man had ook de lamp maar hij sliep er gewoon doorheen. Ik daar en tegen werd er wel wakker van (terwijl ik pas later op hoefde te staan). Als ik die vogels hoorde fluiten werd ik zo chagi...ik heb de lamp op eem gegeven moment op mp gezet.
We hebben hem ook en vind het heerlijk wakker worden vervolgens radio aan en eerst drie nummers dansen in bed ... heeft mij zeker wel geholpen om mijn familie wat rustiger in de morgen aan te spreken ipv donkere wolk die door huis waait
Dan moet je alleen even in de gaten houden wat je extra nodig hebt. Hue lampen zijn bedienbaar via een bridge, dus die moet je er dan wel bij kopen. En dan wordt het misschien een wat prijzig grapje voor alleen 1 losse lamp en een bridge.
Wij hebben er 1, en vinden hem tot nu toe ideaal. Je wordt net wat minder grof uit je slaap gewekt zeg maar wel hebben wij nog een gewone wekker ernaast mochten we ons ooit verslapen, maar dat is tot nu toe nog geen 1 keer zo geweest. Vooral partner vindt het fijner wakker worden, die heeft er meer moeite mee om op te staan (zeker in de winter).
Wij hebben de wake up light en hue lampen die beide langzaam aan gaan. Ik gebruik het liefste allebei Vind het ideaal en word veel uitgeruster wakker!
Ik heb hen na 1 week weer de deur uit gedaan had er echt niks aan. Hopelijk heb jij een wat betere ervaring mee ts