Quinny zapp flex plus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nowa, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nowa

Nowa Lid

26 apr 2018
    32
    8
    8
    Hallo,

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de quinny flex. Hij lijkt me ideaal omdat je hem al vanaf de geboorte kan gebruiken. Maar ik heb geen zin om na een jaar toch erachter te komen dat die als buggy niet fijn is en ik alsnog een andere buggy moet kopen.

Is de wagen handig in gebruik als buggy? Rijd die lekker ook op onverharde paden? Is die makkelijk in te klappen en is hij niet te lomp/grof.

Hoor het graag!

2. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Hi,

Ik heb het eerder gebruikt (6 jaar geleden) was een heerlijke buggy overal ook op reis met de vliegtuig. Toen was inklappen onhandig moest in 2 delen.

Ik ben nu weer zwanger heb weer Quinny zapp gekocht. Het is nu nog praktischer vooral het inklappen.

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nog niet in gebruik maar wij hebben deze besteld als buggy naast onze stokke trailz wagen, ook voor een snel boodschapje met de maxi cosi er op lijkt ie ons ideaal

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Voor zover ik weet zit er geen vering op de wielen...

Dus ik vraag mij af of hij wel echt fijn is als hoofdbuggy...
    Ik denk dat de rug van je kindje het ook niet echt heeeel lekker vind op zo’n jonge leeftijd als er geen vering op zit

5. Nowa

Nowa Lid

26 apr 2018
    32
    8
    8
    Hm ik weet niet hoe het zit met de vering. Ik had alleen gezien dat ze er tegenwoordig ook een wagenbak op hebben. Die heb de babyzen yoyo nu trouwens ook.

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Wel gek dat ze wel vanaf de geboorte aangeprezen worden eigenlijk. Over een week of drie komt die van ons binnen ( Rachel Zoë) en dan zal ik eens kijken hoe t zit met de vering. Wij hebben hem echt voor bijvoorbeeld even naar het cb met de maxi cosi er op geklikt. Het reiswiegje we niet gekocht want we hebben al een grote kinderwagen met wieg

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen waarom je voor dat soort dingen zo’n dure heb gekocht? Gewoon benieuwd hoor ;)

Ik geloof sowieso niet in buggy’s vanaf de geboorte, ze zeggen nl allemaal dat ze plat kunnen... maar ze kunnen nooit ECHT plat... er zit altijd een knik in...

8. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Dat mag, ik heb al vier kinderen en in de tijd dat zij klein waren heb ik veel bezuinigd op zaken want ja het was allemaal duur genoeg. Nu, 20 jaar krijgen wij op de valreep ( nieuwe partner sinds 15 jaar) toch nog een kindje. En dat s echt een enorm cadeau vind ik, en nu bezuinig ik dus nergens op omdat het niet hoeft.

Heel decadent misschien maar we kopen wat we mooi vinden, ongeacht wat t kost. Haar kamertje was bijvoorbeeld weer helemaal niet duur ( antieke meubeltjes ) maar voor de rest ben ik een beetje losgeslagen

meelanor, ciprilla, Pinar en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina