Hoi Dames, Ik heb met mijn zoontje vorig jaar spul via internet besteld. Er zijn waarschrijnlijk heel veel sites van dames die het spul zelf gemaakt aanbieden. Ik zoek lakentjes, aankleedkussenhoezen met witte stippen/ rood roze, ruitjes etc. Die stijl wil ik graag aanhouden voor mijn dochter to be! Dus misschien via pb (weet namelijk niet of het mag, websites noemen..) heb je een leuke suggestie van een leuk webwinkeltje PB! Alvast bedankt!
Ik geloof niet dat ze zelfgemaakt zijn, maar misschien kun je wat bij www.dekinderkameronline.nl vinden?
Fleursbabykamer.nl de site en webshop voor unieke babyspulletjes - Fleursbabykamer.nl Hebbes! hebbedingen | Welkom in onze webwinkel
www.o-livia.nl Prachtig spul hebben ze en zelf gemaakt. Ik heb er al mijn lakens/dekens/aankleedkussens en badcape gekocht.
Dit is ook een leuke Babylakentjes en ledikantlakentjes, op rodekapjes.nl. EDIT: Hey, ik zie dat ze op de door mij opgegeven site dezelfde lakentjes hebben als op de site opgegeven door Puppy (Hebbes!). Wat raar, ik dacht dat de lakentjes op de site van rodekapjes.nl door de dames van die site zelf gemaakt waren....
daar was ik naar op zoek!!!!!! Ik had deze vroeger al eens gevonden, maar kon niet meer op de naam komen! Iedereen super bedankt voor alle reacties!
Miss Little is wel een echte aanrader. Berthina maakt echt supermooie dingen en levert uitstekende service.
hier nog een hele grote misslittle fan; al een paar keer iets bij haar besteld en elke keer ben ik weer superblij als de postbode met een misslittledoos aan de deur komt. disclaimer: pas op; misslittle wekt koopverslaving in de hand