Omdat wij het geslacht niet willen weten van onze tweede uk zijn we hard aan het nadenken over namen voor een meisje en jongen. De jongste van 2 jaar oud, heet James en wij denken eraan voor als de tweede een meisje is aan de naam Marly of Marley. Leuk of niet? en welke schrijfwijze?
Ik vind Marley heel leuk!! was bij ons ook een poosje een optie maar toch voor een andere naam gegaan. Ik zou Marley schrijven.
Ik vind het sowieso een (leuke!) meisjesnaam, hoe je het ook schrijft: Marly, Marley, Marlie, Marli of Marlee. Ik vind Marly en Marli het leukst staan geloof ik. Toffe naam, past/klinkt ook heel leuk bij de naam van haar broer!
Leuke naam! Ik zou het schrijven als Marly omdat ik het als Marley meer een jongensnaam vind (ken een meisje Marly en jongen Marley). Ik vind het ook heel leuk staan bij James
Marly zou ik doen! Zo een prachtige naam, ben er verliefd op. Jammer dat mijn zus al Marlou heet. Marlie vind ik ook mooi
Marly, leuke naam! Marley vind ik raar staan. Dat is de achternaam van Bob, en vind t met die e er jongensachtiger uit zien.
Marly vind ik dus ook meisjesachtiger staan en inderdaad geen link met Bob Marley want daar zit ik echt niet op te wachten. Manlief denkt dat als we voor Marly gaan je steeds moet spellen en zeggen dat het zonder E is... Ik houd voet bij stuk voor Marly leuke, vrolijke naam
Ik ken een jongen die Marley heet. En ik denk aan Bob Marley. Marly vind ik er meisjesachtiger uitzien.
Wij hadden Marlie op ons lijstje staan. Super leuke naam! In jouw geval zou ik voor de schrijfwijze Marly kiezen.
Ik vind Marley een hele leuke spontane naam. Maar niet voor een blonde meid of vrouw uit een dorp. Nu heb ik geen idee waar jij vandaan komt of hoe je eruit ziet. Maar de naam Marley moet wel echt bij je passen vind ik. Het is niet zoals de naam Sanne die zo'n beetje bij alles en iedereen past