Nee Malou vind ik dan weer niks haha maar toch bedankt! ☺️ En wat vinden jullie van Philéne?
Ik vind het een hele leuke naam!! En veel mooier dan Milou. Dat vind ik echt een tuttige, simpele naam.
Phileine vind ik mooier dan Philou. Maar wel zo geschreven als t "moet" Dat streepje staat ook nog es de verkeerde kant op
Het streepje staat niet verkeerd als je het uitspreekt als FieLEEne in plaats van FieLEHne. Ik spreek het zo uit: Philéne of Philene: fieleene Philène: fielehne (zoals Mylène maar dan met een f-klank in het begin) Phileine: fielijne
Ik vind Milou erg leuk. Philéne/Phileine/Philène/Philene vind ik niet zo mooi, te scherpe klank oid en ik houd sowieso niet zo van de 'ph', dat maakt het ook in schrijfwijze zo hard, Feline vind ik wel erg mooi (ook al betekend dat kat ).
Philou! Heel leuk! De andere namen vind ik niet zo. Lilou vind ik ook zo'n mooie naam! Misschien is dat nog iets?
Dat snap ik maar vind Fieleene beetje tenenkrommend Phileine zeg je ook als Fielehne, en dat is wel een mooie naam