titel zegt het al zo`n beetje . ik loop daar nu en ben tot nu toe niet super tevreden over hun miscommunicatie en slechte bloedprikkers en nou onbeleefd gedrag in het algemeen .. wat is jullie ervaring met dit ziekenhuis ? xx
Ik vond het EMC ook maar niks, meeste gyn's vond ik maar horken. Ik kan je wel het Maasstad Ziekenhuis aanraden (dr. X), daar lopen echt super lieve en betrokken artsen en assistenten rond!
Tot nu toe hebben wij goede ervaringen met het EMC, maar dan met de androloog. Ook aan de balie van gyneacologie deden ze allemaal erg hun best, maar over de gyneacologen zelf kan ik nog niets zeggen. Bloedprikken doen ze er inderdaad slecht, mijn vriend heeft een hele bloeduitstorting op zijn arm zitten!
hier ook zo. naja ik kreeg morfine dus werd toen aan de gyn. overgedragen. ze was echt superlief!!!!!!
Ik had het niet zo op mijn gyn omdat ze steeds maar moest voelen hoeveel ontsluiting ik had. Dus vond haar op dat moment nou niet bepaald aardig. Heb later wel mijn excuus aangeboden. hahahhaa Ze zijn in het SFG heel erg aardig.
Hoi, Ik heb nog geen ervaring met 't EMC, wij hoeven alleen een klein gedeelte van de IVF/ICSI-behandeling in het EMC te doen. Groetjes Marlayne
Oops sorry.......ging per ongeluk omdat ik het zo'n geweldige arts vind! Maar in het algemeen kan ik dus het Maasstad ziekenhuis van harte aanbevelen.