Ik heb voor de kleine man een skiepak gekocht dus ik dacht dat ik maat 80 voor hem had kom ik thuis zie ik dat het maat 74 is ja dat is voor nou nog goed maar het is pas voor als het kouder is natuurlijk. Maar daar komt ie ik heb geen bon maar ik wou dan gewoon nog een andere halen en dan met die bon de eerste weer terug brengen maar ik weet niet of dat kan of de maten op de bon staan enzo. Weet iemand dat?
dat heb ik wel eens gedaan.. jas gekocht, half uur later word omgeroepen dat jas 40% goedkoper is.. maar jas was al op weg naar huis.. nog jas gekocht en die teruggebracht met ene bon volgens mij staan de maten er niet op bij vd
Volgens mij kunnen ze dat wel zien aan de code die gescanned wordt en op de bon geprint wordt. Anders weten ze ook nooit wat hun voorraadstanden zijn...
Ik zou ook terug gaan dan zonder bon en uitleggen dat je helemaal de verkeerde maat hebt genomen. Maar ff een vraag hoe kun je geen bon hebben?
Klopt ja, elke maat heeft weer een ander nummertje.. Idd om te weten wat ze nog hebben.. (Of het moet bij elke winkel anders zijn, dat kan ook nog hihi)
das bij iedere winkel anders zou het eerst eens proberen te ruilen zonder bon, wel gelijk even naar de kassa lopen anders denken ze nog dat je hem gejat hebt
Idd wat ze hier boven zeggen, maar in ieder geval de VD waar ik ooit gewerkt hebben waren ze heel erg coullant met terugbrengen, dus ik zou gewoon even teruggaan en het verhaal uitleggen..
Kan wel hoor. Heb ik zelf ook al een paar keer gedaan toen ik in alle haast ook per ongeluk de verkeerde maat had meegenomen en mn bonnetje weer 'ns kwijt was. Alleen was dit niet bij V&D maar bij H&M. Weet niet of dat verschil uit maakt.
Ik heb de jas toch gepast hij verzuipt er nog in haha dus hoef hem niet om te ruilen zijn handen zitten halverwegen zijn mouwen en zijn voeten zitten waas zijn knieen horen haha