Hoi meiden. Enkele weken geleden heb ik internetplusbellen basis+ interactieve tv aangevraagd bij KPN. Wij hadden altijd internetplusbellen van hetnet dus de Experia box hadden we al. Een week geleden ontving ik een nieuwe experiabox en de recorder voor de tv. Heb er niks mee gedaan aangezien we pas vanaf 7dec aangesloten worden, maar sindsdien kan ik niet meer bellen. Krijg constant een ingesprekstoon. Mensen kunnen mij ook niet bellen. Ik kan wel gewoon internetten. Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs vanuit mn ouders erheen gebeld en ze zouden het vanaf daar resetten...ook geen succes. Nou ga ik niet steeds de KPN bellen voor 45ct p/m met mn mobiel, ben malle henkie niet. Heb dus net de nieuwe experiabox aangesloten...doet perfect! Behalve de telefoon... Nog steeds niks! Zijn er hier misschien mensen die dit al eens hebben meegemaakt en weten wat ik hier aan kan doen?
bel anders dat gratis nummer ff van de KPN .. er bestaat toch zo'n lijst waarop nummers staan die je kan bellen om die 0900 nummers te vermijden ..