Onze pup is kwijt, we hebben sinds 3 weken een pupje (kruising shih tzu) ik laat haar vaak in de tuin even een plasje doen vooral vanavond omdat ik alleen was met de kinderen en ze nog moest wandelen op de grote wandeling. Maar na 3 min was ze dus weg... echt weg heb de hele tuin over hoop gehaald en ze kan er niet uit zijn want hij is helemaal afzegt en er zit nergens een opening waar ze door zou kunnen. Ons andere hondje was er wel gewoon, die is wel iets groter maar als er een gat zou zitten zou hij juist weglopen (die luisterd niet) Maar goed alle buren afgeweest, dierenambulance, amivedi etc etc en geen hondje. Geroepen, poort open gedaan (die op slot zat) in de vijver gekeken (je gaat rare dingen denken) maar geen puppy... Ik snap er echt niets van! M,n man is werken, een van m,n vriendinnen is net bevallen en de andere heeft ook geen tijd en ik kan de kinderen ook verder niet alleen laten. Maar de halve buurt weet ondertussen wel dat ze van ons is....en het is koud buiten
ahhh zielig zeg! onze hond is ook eens n keer gejat ben je gewoon slecht van eraan! hoop dat het bij jou niet het geval is en je je puppy snel weer terug hebt!
Ow wat erg! Kan je niet even vragen of een buur even nbij jou thuis op de kinderen kan letten dat jij buiten gaat zoeken, misschien e andere hondje meenemen? Wat ontzettend rot zeg!
Wat erg! Ik weet hoe je jezelf voelt, mijn hond is ook een keer kwijt geweest en ik dacht dat ik gek werd. Later is ze gelukkig teruggevonden bij een lieve man die goed voor haar gezorgd heeft. Dierenambulance enz heb je al gebeld, lees ik? Leg nu buiten de trui neer die je nu om hebt en trek een andere aan. Als hij nog in de buurt is, ruikt ze misschien je geur. (Is een tip die ik ooit van iemand heb gekregen) Morgen als je tijd hebt posters, pampletten e.d aan de bomen en lantaarnpalen hangen. Och, ik hoop zo ontzettend dat je je pupje terugvind. Laat het alsjeblieft weten. En heel veel sterkte intussen.
Heb al gezocht net en de buurman heeft al 200 rondjes gelopen met zijn hondjes. Misty is gek op zijn pup en zodra ze die ziet springt ze er normaal meteen bovenop. Ze is nog niet gechipt, zouden we volgende week doen omdat de dierenarts haar nog wel een beetje klein vond bij de eerste enting, dus toen afgesproken het met de 3e te doen. Baaal....
En als je rammelt met een van haar speeltjes? Of eten? Komt ze daar niet op af? Wat vreselijk naar voor je zeg!
Ow wat erg zeg! Ik hoop dat je haar snel terug hebt! Je gaat toch enge dingen denk zo! Slaat je andere hond niet aan als iemand in de tuin zou komen? Want je zou haast denken dat ze weg gehaald is! Of zit ze misschien in de schuur?
Nee normaal als ze brokjes of vlees krijgt komt ze als een bezetene op de voerbak afgerendm maar nu niet. En als ze langer dan 1 minuut buiten is gaan ze piepen en janken dat ze naar binnen wil omdat ze het te koud vind...
Ach gos, wat zielig........hmmm ik wou dat ik kon helpen! Maar het is inderdaad wel slim om de dierenambu in te schakelen!
och jeetje zeg, wat een naar nieuws! Weet je echt zeker dat ie nergens tussen door kon glippen, zulke kleintjes kunnen vaak nog weleens een plekje vinden, waarvan je zelf denkt daar kunnen ze niet doorheen! De tip die gegeven is over je trui buiten leggen vind ik een hele goede tip. Hoop dat ie snel weer terecht is. Maar als ie echt nergens doorkon, is hij wss wel gejat. Hoop echt niet dat dit geval is. Heel veel sterkte met het zoeken
Ik heb echt volgens mij alle hoekjes en gaatjes nagekeken, en volgens mij kan ze echt niet uit. Ik hoop dat ze toch is weggeglipt en iemand haar heeft gevonden maar nog geen ambulance etc heeft gebeld. De man van de dierenambulance zei al dat het vaak gebeurd dat mensen pas de volgende dag gaan bellen. Hope so!
Jeetje wat rot zeg Hoop voor je dat je m snel terug vind ! En je voelt je natuurlijk helemaal machteloos als je er niet achteraan kunt omdat je alleen thuis bent ...
Mijn man komt nu naar huis (moest eingelijk tot 00.00 werken) en dan ga ik zoeken samen met onze andere hond. Pfff zit gewoon in tranen hier.
Als ze over de schutting klimmen wel. De poort is op slot en niet vanaf de achterkant te openen. Wij wonen met onze achtertuin aan een vrij drukke straat en waar veel mensen lopen. Maar dan zou het echt binnen 3 minuten gebeurd moeten zijn ongeveer.... ik wil er niet aan denken echt niet. Hoop gewoon dat ze ondertussen gevonden is. trui ligt al buiten samen met haar speeltjes.
Vreselijk zeg! hebben zelf ook een pup (shih tzu) en moet er niet aan denken dat ik hem kwijt raak zeg! wel vreemd dat hij weg is als er nergens een opening zit.. Deze beestjes worden wel heel veel gejat (bij één van de buren zelfs tijdens het uitlaten, zo de riem uit handen gerukt) hoop niet dat dat bij jullie het geval is.. succes met zoeken en veel sterkte meid!