ik zelf werk met pspx2 en binnen kort ook met photoshop en lightroom... ik en een vriendin hebben samen een pspforum met lessen en tutorials... Inloggen
zouden jullie mij ook even willen pben welke programma te downloaden is en welke het best is (kopen) alvast heel erg bedankt
Dit komt doordat het plaatje te klein is opgeslagen. ik weet niet of je dat kan veranderen, maar je zou wel zelf iets lijkend kunnen maken?
@Karagoz, ziet er zo uit als een mooi forum.. heb je daar ook lesjes enzo? Zit nu bij een ander forum, maar als ik meer kan leren is het natuurlijk altijd goed!
ikook, maar gisteren ff niet was spelletje spelen op laytopia ga straks weer lekker scrappen eerst mooie sneeuwfotos maken en buiten spelen me de kindertjes
Ik heb een opleiding fotografie afgerond en ben ook erg gevorderd in photoshop. Ik ga hier niet mee in een forum zitten, besteed liever mn tijd met photoshoppen dan met forums daarover. Er zijn geen dingen waar k moeite mee heb of vragen die ik heb want alles wat ik maak is persoonlijk en kan niemand mij mee helpen. Of het is werk gericht en dan is het ook mijn eigen styl. Daar betalen de mensen me immers voor dus dan haal ik het niet van internet. Ik zag ergens een glimp met de vraag of photoshop gratis is, weet niet of deze al beantwoord is want ik lees niet alle reacties hier (mijn excuses!) maar er zijn dus gratis versies van photoshop waar je het een en ander mee kunt bewerken maar niet volledig gebruik kan maken van photoshop. Daarvoor moet je toch betalen. Mijn versie koste rond de 1000 euro maar deze is natuurlijk niet legaal gekocht Vind het zo belachelijk duur! Photoshop CS2 is nog wel betaalbaar en anders kan ik mensen voor een kleine prijs wel een kopie sturen hoor haha Succes met het bewerken van collages enz enz. Als men vragen heeft hoor ik het wel! Liefs Romy