Hebben jullie vroeger (of nog steeds) een Poëzie-album bijgehouden? Ik wel namelijk en nu zit ik te bedenken of dat nu nog steeds leuk is voor mijn dochter bijvoorbeeld, nu zullen vaak de jongetjes dat niet doen, is meer een meidending maar ik vraag me af of dit nog steeds gedaan wordt. Ik vond het vroeger namelijk erg leuk, leuker dan de vriendinnetjes-boekjes.
Ja ik had er ook een, vond het zo leuk. Het wordt nog steeds gedaan hoor. Ik krijg hier regelmatig de poezie albums van mijn nichtjes en buurtkindjes. Doen! Groetjes, Elvira
Het wordt nu nog steeds gedaan. Wel minder dan vroeger. Nu zijn de vriendinnenboekjes ook erg in. Ik vind het ook minder leuk.
het wordt nog steeds gedaan. Als juf ben ik persoonlijk wel blij met de vriendenboekjes, dat is veel minder werk!
Mijn nichtje heeft ook een poezie-album nu. Ze is 5 jaar. De vriendenboekjes zijn ook erg in. Die zie je eigenlijk vaker, maar eigenlijk vind ik ze minder leuk. Poezie-album.... toch een betje jeugdsentiment denk ik
Poezie-album had ik vroeger in de onderbouw eigenlijk.. en het vriendenboekje was meer iets van de bovenbouw van de basisschool. Ik weet niet of dat nog steeds zo is? En in de vriendenboekjes schreven vooral klasgenoten en in de poezie-albums juist vooral volwassenen.. juffen, concierge, ooms, tantes etc..
Ik heb ook mijn poëzie album van vroeger nog. Maar ik denk dat ik nu eigenlijk een vriendenboekje leuker vindt. Daar staat meer in wie je vriendjes en vriendinnetjes waren en wat ze leuk vinden.
Ik heb de mijne nog steeds en die is mij zeer dierbaar omdat mijn oma en vader er in geschreven hebben. Ik zou het voor Yildiz ook leuk vinden maar het is volgens mij beetje uit de tijd.
Ik heb mijn poezie-albums ook nog hoor van vroeger! Mijn 2 dochters hebben er sinds kort ook 1. Ik blijf het erg leuk vinden en leuker dan de vriendenboekjes.
Ik heb er ook een gehad, gekregen toen ik mijn zwemdiploma heb gehaald. Hij is op 1 bladzijde helemaal volgeschreven en ik zal hem nooit weg doen, ook al valt hij bijna uit elkaar..
ik heb er ook nog 1 met allemaal mooie verhalen/gedichies van familie vrienden kenissen erg leuk om terug te lezen ik zou het doen!
Als juf schrijf ik elk jaar in veel vriendenboekjes, maar het schrijven in een poëzie-album vind ik, ondanks dat het wat meer werk is, toch nogsteeds het leukste. Het is wat persoonlijker en dat maakt het, vind ik, leuker .
ik hield vroeger ook een album bij. De ene is vol de andere is half vol. En soms dan lees ik er nog wel in...blijft leuk
Ik heb er ook nog 2 Ik vond het heel erg leuk. Bij mij hebben de 'juffen en meesters' en vriendinnetjes en familie in geschreven. Ik zou ze nooit weg doen, heeft toch een soort van waarde voor mij. Groetjes Channie
Ik heb altijd beide gehad. Eerst een poëziealbum, helemaal volgeschreven door familie, juffen en meesters en vriendjes van de basisschool. Daarna een vriendjesalbum gehad, waar iedereen zelf in heeft geschreven wat hij/zij leuk vind. Ik vind beide erg leuk om door te bladeren, maar toch vind ik een poëziealbum iets leuker en ik vind het helemaal niet uit de tijd.