Leuk kado gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Aug 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mijn man neemt morgen afscheid van zijn 2 opleiders omdat hij naar een andere plek gaat vanaf volgende week.
    Nu wil hij ze natuurlijk een leuk kado geven als dank voor een leerzaam jaar. Hebben jullie leuke ideeën?

Wou voor de hele afdeling dus assistenten ed. een leuk bloemstuk halen voor in de koffiekamer. Maar voor zijn opleiders kom ik er niet echt uit.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou persoonlijk vooral wat lekkers halen voor de afdeling en dat in de koffiekamer zetten, kan iedereen pakken wat ie wil.

Voor de opleiders zou ik denken aan bijvoorbeeld een restaurantbon of een cadeaupakketje, wat is het budget?

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Taart komt er sowieso!

Budget is denk ik 30 euro pp.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Jeej dure cadeaus voor begeleiders hoor..
    Ik zou persoonlijk een goed flesje wijn/bon voor restaurant/delicatesse pakketje.

Het gaat om het gebaar. Ik zou dus voor kaartje,klein cadeautje en taart gaan voor de overige collega's.
    Ik begeleid ook studenten maar zou me opgelaten voelen bij cadeaus van 30,-.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Natuurlijk gaat het om het gebaar, maar ik neem liever een ruim budget dan een te krap budget.

Ben uiteindelijk goed geslaagd bij de tuinland. Het schijnt dat beide al enige tijd nieuwe planten voor op hun bureau wouden dus heb 2 grote vazen met vetplantjes en houtsnippers erin gekocht.
    Met daarbij 2 kleine bijbassende vaasjes met vetplantjes 1 voor in de patientenkamer en 1 voor in de personeelskamer.
    Daarbij ook nog een lekkere slagroomtaart en dan ben ik nog geen 40 euro kwijt :).

Share This Page