ik ben benieuwd wie van jullie of jullie kids de seaband gebruiken ben namelijk benieuwd of het werkt mijn dochter is namelijk soms wagenziek en spuugt dan natuurlijk heel de auto onder maar zou het weggegooit geld vinden als het niet werkt dus iemand ??
Ik heb hier primatour tabletjes gehaald bij Etos en die werken erg goed Normaal op lange afstanden kotste onze dochter de halve auto onder, met een kwart tabletje nu, heeft ze nergens last van
Niet kopen !! Helpt niks. Mijn dochters hebben ook veel last gehad van wagenziekte. Na 10 minuten in de auto werden ze al misselijk en spuugden ze alles onder. Mijn tip is veel met de auto rijden,zo zijn ze er bij mij vanaf gekomen.
Een watje in het oor! Is je dochter rechtshandig, dan in het linkeroor, en andersom. Heeft met je evenwichtsorgaan te maken. Hielp bij mijn zus altijd erg goed!
Hier ook een dochter die heel erg snel ziek wordt in de auto. Ook die bandjes gekocht, had niet echt het idee dat het werkte. Maar ze had ook de kleinste maat, maar naar mijn idee waren ze nog iets te ruim. Dus misschien werkte het ook niet optimaal, omdat het met drukpunten werkt. Primatour werkt hier ook niet. Watje in het oor, werkt ook niet. Valt er steeds uit of ze pulkt hem er wel uit. Nu zit ze voorin de auto en dat lijkt iets te schelen. Let er wel op dat je je airbag uitzet, als je het wil gaan proberen. Sterkte ermee, want het is niet zo prettig als je kind snel ziek wordt in de auto.
Ik ben zelf zwaar reisziek, zelfs achterop een fiets gaat niet heb jarenlang primatour gebruikt maar had altijd lang last van een vervelend suf gevoel dat een paar dagen aanhield na gebruik. Heb nu voorgeschreven medicijnen, cyclizine en dat gaat perfect en hoef om 24 uur te kunnen overbruggen, bij vliegreizen bijv. Er ook maar twee van te nemen zonder suf te worden.