Ivm de komst van een nieuw pleegkindje moeten wij zsm een kamertje klaar hebben. Het kleine manneke is hier namelijk al! Maar goed, ik zou hem graag een kamer geven van Draakje. Is er iemand die weet waar ik spulletjes (accessoires, schilderijtjes of muursticker of weet ik meer) van Draakje kan kopen????
heb je gegoogeld? op marktplaats gegeken hier in het tweedehands topic gekeken gefeliciteerd met jullie pleegkindje
Ja Marktplaats ben ik al aan het doorspitten maar is een beetje troep . Prenatal heeft inderdaad dit ook maar geen leuke muursticker of iets dergelijks en aangezien ik écht niet kan schilderen , wil ik daar maar niet aan beginnen. Thanks Lennylenn!
Ja ik denk niet dat je er heel van kan vinden meer Aangezien meeste uit assortiment is! Ik heb zelf een sticker op de muur zitten en onze zoek tocht was ook drama! We hebben nu kamertje tekoop staan voor weinig en daar zitten stickers op van dirk het draakje Succes met je zoeken toch ik kan je niet echt meer helpen onze spullen zijn al vekocht
Niet echt draakje, maar past er wel goed bij: via google gevonden: Muursticker Draakje Daarnaast heb ik laatst deze lamp gekocht: Wandlamp draak - Haba : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie Deze webwinkel heeft nog meer spullen in het draken thema.
Leuk zeg dat jullie een pleegje hebben, nou succes met kamertje inrichten!! JERMA l Decoraties Draakje wand- raamdecoratie - Droomdecoraties.nl Ik weet niet hoe oud hij is maar dit is ook leuk om er bij te hangen. Trä Vliegende Draak - Mobiel - Droomdecoraties.nl
Nicoletta, Wat fijn, jullie pleegje is onderweg!! Wat ontzettend leuk dat jullie een thema hebben gekozen, Dirk het Draakje! wij hadden dit draakje ook voor onze oudste zoon, inderdaad alles bij prenatal gekocht. Misschien kan je het hoofdkantoor bellen en vragen hoe je de dingetjes nog een beetje bij elkaar kunt krijgen. Marktplaats kan natuurlijk ook, misschien scheelt het als je op Dirk het Draakje zoekt? Heel veel plezier met de voorpret!
Ik heb nog een wieglakentje van Draakje, dat mag je wel hebben? Als je het leuk vind, PB maar even je adres, dan stuur ik hem op! Veel plezier met jullie pleegkindje!
Wat een lieve reacties allemaal! Thanks meiden! @Luna, ontzettend lief van je, maar dit ventje past niet meer in een wiegje. Ik moest vreselijk hierom lachen maar dat komt omdat ik weet hoe groot hij is en dat echt niet in een wiegje past. Maar het gebaar waardeer ik enorm!!! @ Berte, dat draakje had ik inderdaad ook gevonden en wil die eventueel als noodoptie gebruiken. Hij is wel heeeel leuk maar zonder kleur en dat is dan weer een beetje lastig. Ik ga even alle linkjes bekijken! Thanks ladies.
Oooh wat heb ik tijdens mijn zwangerschap zitten zoeken naar dingen van Draakje, helaas was er niet heel veel te vinden dus heb dat idee helaas ( ) laten varen.. Veel succes met jouw zoektocht! En veel plezier met jullie pleegkindje!
ik heb nog een ledikant laken ervan weet niet of je dat wat vind hij is maar 1x gebruikt haha heb eigenlijk veel te veel lakentjes
Wij hebben als thema ook dirk de draak in onze babykamer... ik heb zelf een schilderij gemaakt met de naam van ons kindje en dirkje natuurlijk... Ik ben absoluut niet creatief maar dit vond ik niet moeilijk en erg leuk om te doen...
Ik heb hier een witte boxzak van Draakje. Hij hangt nu wel aan de box, maar ik wil hem best ruilen voor een andere (roze?)?
Dit is ook erg leuk wel wat duurder. Dirk het Draakje En dit zijn eigenlijk geboorteborden maar kan je ook goed ophangen in een kamer vind ik zelf, kosten 40 euro WELKOM bij geboorteshop.come2me.nl - Geboorteborden
Hoi ik was vandaag bij Ikea en zag daar ook wel het een en ander aan draakachtig spul. In in ieder geval veel groene spiegels, opbergsystemen en accesoires. Dit is dan wel niet echt een draak, maar wel een leuk ding om aan de muur te hangen in dat thema vind ik: FABLER GRODA Wandopberger met vakken - IKEA
Je zou ook zelf wat canvasdoeken kunnen beschilderen en daar eerst een draak op (over) tekenen... Mij lijkt dirk het draakje makkelijk over te tekenen op een canvasdoek en dan zelf schilderen. deze is ook nog leuk voor op de vloer. BARNSLIG RINGDANS Vloerkleed - IKEA