piamaatje met voorsluiting

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pluisje19, Jul 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Hallo,

Omdat mijn zoontje over 2 weken voor de eerste keer geopereerd moet worden aan zijn schisis, ben ik op zoek naar piamaatjes met een sluiting aan de voorkant in maatje 62/68. Zodat ik de eerste paar dagen in het ziekenhuis niets over zijn hoofdje hoef te trekken. Rompertjes heb ik al bij de hema uit kunnen halen, maar ik kan maar geen piamaatjes vinden:(. Of eventueel gewone kleertjes die gemakkelijk zitten met voorsluiting. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
    Alvast hartelijk dank
    liefs Pluisje

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Little label heeft hele leuke overslag truitjes in deze maat. Hoeft niet over het hoofd. Verder hebben ze ook pyjama`s die over de billen uit kunnen bij een niet al te dikke baby. C&A heeft ook heel veel pyjama`s/boxpakjes eigenlijk die prima geschikt zijn met knoopjes/drukkers op de voorzijde. Ik gebruikte deze boxpakjes altijd als pyjama.

Sterkte met de operatie!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou inderdaad zoeken naar een boxpakje met voorsluiting, daar heb ik er ook een aantal van en die gebruik ik als pyama

Succes met de operatie!

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties. Die boxpakjes, heb ik idd niet aan gedacht. Ik ga vandaag maar weer eens op zoek. De eerste operatie komt nu wel heel dichtbij, spannend. Hopelijk gaat alles goed.
    liefs Pluisje

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    ik heb pyamaatjes bij de Zeeman gehaald.. zijn erg leuk.. is broekje met blousje zeg maar.. zoek je zoiets?

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hey meis

die pyama's hebben ze bij zeeman
    heb er toen ook veel ingeslagen toen youame aan der schisis
    is geopereerd

krijgt hij ook spalkjes om?

succes met de operatie meis

7. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    deze bedoel iik idd
    die zijn ook dik he

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Hoi,

Bij de zeeman heb ik ook nog niet gekeken. Die boxpakjes zijn een optie, maar ik heb toch liever een broekje en jasje apart.
    Mijn zoontje heeft nogal een lang lijfje:D en daarom zitten die boxpakjes meteen zo strak.En minder gefrommel aan hem tijdens het verschonen lijkt me voor hem ook fijner.Maar ik heb nog een weekje om te zoeken.
    Marline, ik weet nog niet of hij spalkjes om zijn armen moet, ik vrees van wel. Maandag krijgen we meer te horen in het ziekenhuis. Ik zie er tegenop en kijk er naar uit.
    liefs Pluisje

9. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    meid als je vragen hebt of je wil even van je af praten mag je me toevoegen op msn of een pb bericht sturen

broekje en truitje is beter ivm verschonen enz
    denk haast wel dat ie spalkjes ommoet omdat ze anders aan hun mondje gaan zitten

10. Jiri

Jiri Lid

Dec 5, 2008
    50
    0
    0
    Misschien zijn de pyjamaatjes/boxpakjes van Petit Bateau wat. Ze zijn wel 1 geheel, maar zonder voetjes en niet te dik (ivm zomerse temperaturen). Ze werken in z'n geheel met drukknoopjes, aan de pijpjes zitten ook drukkertjes zodat je makkelijk kunt verschonen. Mijn uk heeft een behoorlijk lang bovenlichaam en past prima in deze pyjamaatjes.

11. adi

adi Niet meer actief

Als je het alleen voor na de operatie wilt gebruiken zijn die van de C&A hartstikke goed en goedkoop (ong €6)

12. doenja

doenja Actief lid

Feb 3, 2009
    115
    0
    0
    Ik vond het op de zuigelingenafdeling van het amc zo warm dat Jack na zijn operatie alleen in een romper heeft gelegen. en dat was in november!!
    Succes met de operatie straks

13. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    nou bij ons in het ziekenhuis was het gewoon koud en het tochte daar alleen maar in de zomer

14. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    H&M heeft ook hansopjes met voorsluiting en dan korte mouwen en benen.

Share This Page