Zo aan het mopperen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door seanli31, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Komt iemand dit bekend voor ??

Sem is nu iets ouder als 4 maanden.. en hij is sinds paar dagen zo aan het mopperen op alles en iedereen.. mij kijkt ie nie aan als ie op schoot zit, hij gromt en moppert op zn knuffelbeestjes en niks lijkt goed? hij slaapt en eet wel goed..

en t mooie is, bij een ander is er niks aan de hand.. gistermiddag is ie naar opa en oma gegaan.. heb m vanmorgen opgepikt vanaf moment dat we thuis zijn gekomen was t meteen brullen krijsen.. das nu over maar nu is ie weer ah "grommen" zeg maar.. snap er echt niks van.. bij opa en oma was ie zo lief!

ligt t dan aan mij? vind ie t hier niet leuk? :( geen idee wat er is..

2. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hier ook een baby die regelmatig "gromt of zeurt". Ik zou niet weten waarom hij het doet. Dus eigenlijk kan ik je niet helpen.
    Die van mij doet het als hij in z'n box ligt. Kijkt hij naar zijn mobiel en zeurt. Mss omdat ze willen dat er iets gebeurt ofzo en dat niet lukt.
    Die van mij doet het ook wel eens vlak voor hij in slaap valt, is eigenlijk best wel grappig.

Maar denk niet dat je zoontje het bij je thuis niet leuk vind hoor. Bij mama is het toch nog altijd het beste en het leukste:)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Luc heeft rond die tijd ook zo'n periode gehad en die duurde ongeveer tot hij 6 maanden was. Toen was het ook op eens weer over. Niks was echt goed en maar mopperen en chagrijnen. Hier was het dus gewoon een periode waar we doorheen moesten en heb geen idee waar het nou door kwam.
    Dat ligt echt niet aan jou hoor. Bij opa en oma is dan natuurlijk weer even anders maar denk dat als hij daar een paar dagen is dat hij dan hetzelfde als thuis doet hoor.

Deel Deze Pagina