Visgeur help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Selcan, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Een week geleden heb ik een lekkere wokmix gekocht bij de visboer, lekker met groente en oh jawel heerlijke knoflook marinade. Thuis heb ik hem gewokt, met de balkon deur open en de keuken deur gesloten, zodat derest van het huis niet gaat stinken, dit doe ik altijd bij het koken. Natuurlijk ging ik er van uit dat het huis wel even zou ruiken...

MAAR HELAAS, het is nu een week later, en de vis/knoflook geur hangt er nog steeds! Voornamelijk in de gang ! Ik weet geen raad meer, heb verschillende geurkaarsen gebruikt, gang, keuken, woonkamer overal urenlang heerlijke kaarsen laten branden, heb zelfs wasverzachter gekookt! Eventjes rook het lekker, maar als we een paar uur weg zijn van huis en we komen terug, doen de deur open en ruiken meteen DIE vis/knoflook geur !

HEEFT IEMAND DÉ ULTIEME TIP?

-

2. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Hier blijft soms de geur in de afzuigkap hangen. Ik kan de platen eruit halen en die maakt de vaatwasser voor mij schoon ;)

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.503
    113
    Vrouw
    alles een paar uur tegen elkaar open zetten zodat het lekker kan doorwaaien?

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zou ik ook doen.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Gemalen koffie neerzetten, gebruikte wij in het ziekenhuis zelfs tegen zeer onaangename geurtjes.

6. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Al gedaan ! Heb de dag erna heeeel de dag alle ramen en deuren open laten staan. Heeft niet geholpen

7. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben geen afzuig, woon in een appartement, vandaar dat ik bij het koken de balkon deur open hou.

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Pannetje met azijn verdund met wat water op het vuur zetten

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan niet zijn dat die gebruikte wok nog steeds naar die vis/knoflook ruikt en de geur nog verspreidt?

10. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Of dat de geur in dw gordijnen/vitrage/jassen aan de kapstok hangt?

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Idd, of koffiedroes.

12. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee die heb ik meteen met bleek afgewassen, vervolgens ooknog in de vaatwasser gezet weer met een scheut bleekmiddel net als alle vaat waar we mee hadden gegeten. Geen grammetje vis of knoflook geur te verkennen aan de vaat

13. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dacht ik ook aan maar heb in de gang een inbouwkast waar alle jassen schoenen etc staan. Dus de gang is helemaal leeg? Zo ook de keuken, geen stoffige meubelen of gordijnen

14. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Hmm zie dat je van alles al heb geprobeerd. Misschien kan je een airwick kopen? Die spuit automatisch geurtjes.. Of hoe leg je dat uit haha;)

15. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wasverzachter in pannetje op het vuur en laten koken. Geur verspreid zich door heel je huis

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Google

Is slecht voor je gezondheid!

Bovendien heeft ze dat al geprobeerd.

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lampe berger kopen. Werkt super tegen alle luchtjes.

Enne, dus niet weer zo'n wokmix kopen ;)

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bij iemand anders maken wanneer je er zin in hebt en aanbieden voor 'iedereen' te koken, whahahaha. Gemeen hè?

Ligt er niet ergens een stukje nog ofzo? Dat er wat van iemands bord gevallen is of dat het ergens achter/tussen is gevallen?

19. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Dit ja of van het merk ashleigh and Burwood heb je ook zo'n lamp. Niet goedkoop maar het neutraliseert echt alle geurtjes.

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ff alles goed schoonmaken in de keuken met spiritus.

Deel Deze Pagina