Hoi meiden, Een vriendin van me doet dit sinds kort en nou bood ze aan het een keer gratis te doen, ik had dus geen idee wat het was tot ik op youtube terecht kwam. Damn wat lijkt me dat vreselijk pijnlijk! Ik heb vriendelijk bedankt maar vraag me stiekem wel af of er meiden zijn die het wel aan hebben gedurfd. Volgens mijn vriendin valt de pijn wel mee maar ik heb al pijn door er alleen naar te kijken
Ben dus niet de enige. Ik heb het nu ook gezien op tv (bij ik heb het nog nooit gedaan) maar ik moet zeggen...durf nog steeds niet hahahaha. Onder algehele narcose misschien
Ze zouden gewoon een pilletje moeten uitvinden wat al je lichaamshaar laat uitvallen behalve je wenkbrauwen/wimpers en hoofdhaar. En als ze dan toch bezig zijn.. ook maar meteen een vetverbrandingspilletje.
Brrr...nee, lijkt me echt vreselijk pijn doen. En daarnaast, ik zou dat te intiem vinden om een vriendin te laten doen (eigenlijk ook al bij een onbekende ).
Haha ik fantaseer al jaren over zo'n verticale flitsbank wat je tot je hoofd sluit en je dan helemaal kaal flitst. Vraag me nog steeds af waarom zoiets niet bestaat. Teveel risico's? Weerstand van de scheerbedrijven? Ik ben als de dood dat ik moet bevallen met een mol tussen m'n benen. Geen haar op m'n hoofd (ook niet tussen m'n benen trouwens) die er over piekert om me te laten scheren door m'n vriend. Hij heeft me zelfs nog nooit kunnen betrappen op een 12 o'clock shadow haha!
Dat heb ik dus wel gedaan. Ik had toen zo'n ENORME buik dat ik nergens meer bij kon en no way in hell dat ik met een volle dos zou gaan bevallen. Dus. Ik heb me maar over mijn schroom heengezet en nu moet ik zeggen dat ik het wel verrekte handig vind dat ik iemand heb die de stukjes even doet die ik heb gemist. En hij vindt het helemaal niet erg.
Gewoon een klodder Veet erop, dan heb je daar ook geen haren meer zitten en hoef je niet met mesjes aan de slag daar.
Ik beval gewoon mét haar hoor, men kan mij wat. Ze zitten daar niet voor het mooi Als ze er niet tegen kunnen, stel ik voor dat ze niet te vaak tussen mijn benen komen. Dat vind ik toch al niet fijn; dus twee vliegen in één klap. Bovendien vind mijn vriend het 'volwassener' als er schaamhaar zit. Volgens zijn zeggen horen vrouwen schaamhaar te hebben en wil hij niet het gevoel hebben om een tienermeisje tussen de lakens te hebben. Heel erg vleiend op dit moment, nu ik er zelf niet meer bij kan
mijn buik zat ook heel erg in de weg, ik heb t op de tast nog redelijk bij weten te houden haha, ik wou mijn man dus ook echt NIET vragen daarvoor! haha maar zo'n wax.. uhm, nee das niks voor mij.. oh en rachel.. das ook niks voor jou, geloof me.. (verhaaltje van de pleister op je rug die na de ruggenprik eraf gehaald moet worden... juist ja)
Heb het gedaan na aanleiding van een topic hier begin dit jaar. En de pijn valt echt mee! En weken niet scheren, heerlijk!
No way!! scheer nog liever mijn kop kaal dan dat ik mijn haren daaronder er voor de lol uit laat trekken Er is toch niemand anders dan mijn vriend die het daar beneden ziet, ik knip het atijd gewoon lekker bij dat het niet te lang en niet te kort is.. Heb het laats wel op tv gezien over mensen en scheren ergens, weet niet precies meer wat voor programma, maar 1 liet alles eraf trekken daaronder, en alleen al aan het gezicht te zien leek het me erg pijnlijk.. En als ik straks zou moeten bevallen, maakt het me niets uit als ik er haar of niet op heb zitten, denk dat de geneacoloog er veel verschillende heeft gezien, zolang die maar niet stinkt vind ik alles prima En heb bij bevallingverhalen ook wel gezien op tv daar was ook een vrouw die maakte zich druk dat ze het daar beneden niet netjes had bijgewerkt, en ze gaf dit aan de zuster aan.. Waarop de zuster zei: Je komt hier om te bevallen en niet voor een schoonheidswedstrijd daar beneden, en wij zijn hier heel wat gewend dus maak je maar niet druk..
Je kan het oom laten invlechten als je moet bevallen... Wedden dat je de blits maakt! maar groot gelijk hoor!