Te koop: 1 dichte doos met 70 stuks Ecover vaatwastabletten, vraagprijs 10,50 1 open doos met 58 Ecover vaatwastabletten, vraagprijs 9,00 1 fles 500 ml Ecover glansspoelmiddel, zit nog 3/4 in. Vraagprijs 0,50 Tabletten zijn geen 3-in-1 maar gewone tabletten (dus combineren met apart regenereerzout en glansspoelmiddel) en zijn per tablet verpakt in folie die je moet verwijderen voor je het tablet in de vaatwasser doet. Beschrijving: Een sprankelend resultaat voor al je bestek en vaatwerk. De sterk ontvettende eigenschappen van Ecover Vaatwastabletten zorgen keer op keer voor een vet- en vlekvrij resultaat, en dat alles zonder die overbodige chemicaliën. Het subtiele parfum zorgt voor een hygiënische spoeling van je vaatwasser. Reinigt en ontvet op een doeltreffende manier. Makkelijk doseerbaar. Plantaardige en minerale ingrediënten. Verpakkingsmateriaal: Doos samengesteld uit 97% gerecycleerd papier. Folie in polypropyleen om de tabletten te beschermen tegen vocht. Polypropyleen is 100% recycleerbaar. Inhoud: 1.4kg (70 stuks) Ingrediënten: Sodium Citrate, Sodium Carbonate Peroxide, Sodium Carbonate Disodium Disilicate, Sodium Bicarbonate, Sodium Poly Asparatate, Tetra Acetyl Ethylene Diamine (TAED), D-glucitol, Sorbitan Sesquioctanoate, Capryl Glucoside, Protease, Perfume, Glycerin, Amylase, Limonene, Sodium Gluconate. Eventueel los te koop, maar bij alles in 1 koop is de vraagprijs dus 20,00 excl. verzendkosten. Verzendkosten zijn voor de koper (via dhl4you: van servicepoint in mijn buurt naar servicepoint in uw buurt voor 4,00, of van servicepoint in mijn buurt naar uw huisadres voor 5,50). Of af te halen in Zoetermeer. Graag reacties alleen via privéberichten!
Prijsverlaging: Te koop: 1 dichte doos met 70 stuks Ecover vaatwastabletten, prijs 8,50 1 open doos met 58 Ecover vaatwastabletten, prijs 7,00 1 fles 500 ml Ecover glansspoelmiddel, zit nog 3/4 in. Prijs 0,50 Eventueel los te koop, maar alles in 1 koop is dus 16,00 excl. verzendkosten. Verzendkosten zijn voor de koper (via dhlforyou: van servicepoint in mijn buurt naar servicepoint in uw buurt voor 4,00, of van servicepoint in mijn buurt naar uw huisadres voor 5,50). Of af te halen in Zoetermeer.