Wat jammer dat ze niet broeds willen worden. Goeie oplossing zo. De buren vers bloed in hun kippenhok en jullie toch kuikens.
Aaaaaaw cutenessssss Maar ben je niet bang om alleen maar haantjes te kiezen? Dat kun je nu vaak nog niet goed zien. Straks zit je met allemaal hanen... dat word vechten. Tenzij je een aantal theemutsen clubjes hebt die haanloos zijn? hoe schattig ook, wij wachten altijd even af tot ze zich wat meer ontwikkelen zodat we zeker weten dat we hennetjes hebben. Haantje is geen optie hier in een woonwijk. Wil ik mijn buren niet aandoen
Haantjes mag ik weer teruggeven Maar ik wil wel een haan. Ruimte zat. Ik neem er sowieso één van een eerdere batch van een maand geleden. Die is vrijwel zeker van 1 van onze grijze kippen. Ik was op slag verkocht.
Voor het seksen moet je nog ff wachten. Dat kan met een week of twee wel aan de hand van de vleugels en via de cloaca. Maar ze zijn allemaal leuk! Super qute!!
O das fijn dat je ze dan weer in mag ruilen. Hmmm weet je wat nu lastig is...wij wijzen er een paar aan van de foto...maar die kuikens blijven natuurlijk niet precies zo zitten als op de foto De derde van rechts loopt nu waarschijnlijk als achtste van links
Nou, eindelijk een keuze gemaakt. (Lees: als een losgeslagene 2x zoveel kuikens gegrepen als gepland...) Ik denk dat ik er maar een luchtbed naast leg vannacht...