Pick up point Jumbo - service

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.567
    7.392
    113
    Ik had het er net met mijn man over. We hebben een vast Pick Up Point waar we de boodschappen altijd ophalen. Daar loopt de Jumbo medewerker áltijd mee naar de auto met de kratjes boodschappen. M.a.w., ik weet niet beter.

    Nu komt mijn man soms langs een ander Pick Up Point en als het beter uitkomt bestel ik de boodschappen daar. Daar is de service qua klantvriendelijkheid al minder, maar toen mijn man zei dat ze bij het het andere Pick Up Point de boodschappen tot aan de auto brengen kéken ze toch raar :eek:

    Dus nu vragen wij ons af, is dat niet normaal dan? :D Ben wel even benieuwd naar jullie ervaringen!
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hier zetten ze het in de auto :thumup:
     
  3. Euphoria

    Euphoria Lid

    29 aug 2019
    34
    32
    18
    Vrouw
    Ik haal ook wekelijks de boodschappen op bij een Jumbo pick up point. Ik ben erg tevreden over de service maar zou me vreselijk opgelaten voelen als ze ook nog mee zouden lopen naar de auto. Er wordt je al zo veel werk uit handen genomen voor die 2,50 die ik er voor betaal
     
  4. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Hier moeten we het zelf in de auto zetten. Maar we pakken een winkelkar, leggen het daar in (zijn we ook meteen vd kratten af) en rijden het naar de auto. Niet heel moeilijk toch?
     
  5. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Hier lopen ze mee naar de auto en zetten het ook in de auto.
    Ideaal toen ik na de bevalling bekkenklachten had!
     
  6. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier moeten we dat zelf doen.
     
  7. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    Hier verschilt het per medewerker die er is. Maar de parkeerplaats voor het pick-up point zit echt 5 stappen van de deur af, dus je hebt het hier zo in de auto liggen.
     
  8. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Hier zet je het gewoon zelf in de auto...
     
  9. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Hier moesten we het ook gewoon zelf in de auto zetten! Opzich geen probleem, de service daar was verder echt niet goed en netjes. Voor ons geen jumbo meer;)
     
  10. Kacheltje

    Kacheltje Bekend lid

    8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Bij ons wordt het altijd gevraagd. Sommige mensen willen het graag zelf doen en bij anderen wordt er mee gelopen
     
  11. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier wordt altijd meegelopen tot aan de auto.
     
  12. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.567
    7.392
    113
    Wisselend dus, bij de ene wel en bij de andere niet, of op verzoek. Maar dat het bij ons 'vaste' Pick Up Point wel gedaan wordt is dus niet raar als ik jullie reacties zo lees.
     
  13. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    518
    261
    63
    Hier doen we het zelf, vind ik ook echt prima. Ze hoeven echt niet mee te lopen hoor, als ik het niet zou kunnen tillen liet ik het wel bezorgen.
     
  14. Happymam

    Happymam Fanatiek lid

    7 feb 2009
    1.179
    261
    83
    Hier zet de medewerker vaak de zware kratten in de auto en ik de tassen. Ik ben tot nu toe altijd op een erg rustig moment en dan de enige klant. Als er nog andere klanten staan te wachten is het misschien anders. Ik gebruik pick-up niet zo vaak, laat t meestal bezorgen dan zetten ze het zelfs in de gang ;)
     
  15. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.567
    7.392
    113
    Ik ben echt verwend :D hier zelfs tot in de keuken :oops:
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik zet het gewoon zelf in de auto. Van mij hoeven ze niet mee te lopen.
    Ze doen het wel als je het vraagt.

    Maar ik laat het voornamelijk bezorgen tot in de keuken. :)
    Met iedere keer de vraag of ze het ook nog uit moeten ruimen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier lopen ze mee naar de auto en zetten het er in. Erg kleinschalig pick up point dus je hoeft je naam niet eens te zeggen. Als ze me zien aankomen wordt het meteen al gepakt en voordat ik binnen ben staat het al klaar :thumup:. Heb wel eens gevraagd hoeveel mensen er nu op een dag voor de pick up kwamen, op een rustige dag nog geen 5 :roflmao:. Boodschappen bestellen is bij deze pick up ook eigenlijk altijd gratis, alleen op vrijdag en zaterdag middag 1,5 euro.
    Jammer genoeg dat er hier nog geen boodschappen bezorgd worden, anders deed ik dat
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier moeten we het zelf naar de auto brengen..
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zou dat echt niet willen. Wij lopen nooit met schoenen binnen en zul je net zien dat zó iemand met modder schoenen binnen loopt..
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  20. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Haha wij zelf ook niet en ik ben nogal schoon, maar zover had ik er dan nooit over nagedacht. In 3 jaar tijd wekelijks nog nooit gehad dat de bezorger modderschoenen had en anders biedt een dweil voor die ene keer uitkomst denk ik dan! Ik raad het aan in het drukke leven van een jonge moeder :D

    Pick up point moest ik zelf doen overigens!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina