pick up point jumbo

Discussion in 'De lounge' started by Damali, Jan 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Gister voor het eerst gedaan.
    Opzich handig alleen toen ik thuis kwam zat er maar 1 fles cola ipv 4-pak cola.
    De verkeerde lotion doekjes en de verkeerde yogi.
    Je krijgt geen bonnetje dus weet niet precies wat je betaald hebt en dus moeilijk te controleren als je iets fouts hebt gehad.
    Ik had de jumbo gebeld en kon het omruilen en kreeg de overige flessen cola erbij.
    Ze zei dat het eigenlijk nooit fout gaat!

Hoe gaat het bij jullie? Krijgen jullie ook foute producten etc.?
    Ik vind het vreemd dat ik de enige ben waar het meteen fout gaat.

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb nu 2x pick up point gedaan van jumbo. Ik ben best tevreden, behalve over de houdbaarheidsdatum. Gebeld en kreeg m'n geld terug.
    En ze hadden blijkbaar de wasmiddel en wasverzachter die ik had besteld niet op voorraad, van de bon gehaald en ze hadden het zelf gekocht bij de jumbo (pick up point staat los van de winkel) en het zat dus wel bij m'n boodschappen. Gratis! Heel netjes!

3. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

Oct 24, 2014
    950
    0
    0
    Nooit problemen mee gehad, ik kijk het altijd even vluchtig na als ik het in de auto zet. Ik vind het wel makkelijk.

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik begin er niet aan. Ik pak altijd in de winkel de dingen die het langst houdbaar zijn. Verder kan ik groente en fruit zelf uitzoeken wat ik het mooist vind. Met vlees idem dito. Dan kijk ik altijd waar het minste vet aan zit (dus het meeste vlees)
    Ik ben bang dat bij zo'n afhaal- of bezorgdienst de producten maar kort houdbaar zijn e.d.

5. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Wij zijn er heel tevreden over, overigens ook geen probleem met de houdbaarheidsdatum. 1x een foutje gehad dat ze ongeveer de helft van de boodschappen niet geleverd hadden gekregen, die hebben we toen gratis uit de winkel gelregen met een grote bos bloemen. En ben er erg blij mee dat ze de boodschappen zelf ook proberen in zo min mogelijk kratten te doen, en ze de kratten voor me in de auto zetten. Betekent dat ik de boodschappen kan halen en Vl ze thuis naar boven kan tillen. :D

6. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    De versheid en houdbaarheid waren super!
    Oke, ik ga het volgende week nog maar eens proberen als het weer fout gaat dan houdt het op.

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Daarom ga ik naar het pick-up point van AH. Krijgt een bon mee, klantenservice is super, en het gebeurd zelden dat er iets niet geleverd kan worden. Melk is altijd nog een week goed, net als het vlees/vleeswaren. Super!

Share This Page