Eng/Raar/Apart

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hello,

even een heel raar vraagje, ben er zelf nog beduusd van!
    Eerst even een kleine uitleg:

Ik woon naast mijn moeder, mijn moeder is op vakantie maar mijn zusje is wel thuis. Ik pas overdags soms snachts op de hond. Ik ging dus vanmiddag de hond ophalen, niks aan de hand daar. (16.00)
    Ik kom thuis weer en ga verder met koken. Wij aten rijst maar mijn kroepoek was oud dus ik dacht ik ga even kijken of mams dat nog heeft staan(16.30/16.45). Ik kom binnen en dacht al meteen van huh wat ruik ik..
    en toen wat hoor ik toch. Blijkt dus gewoon het gasfornuis aan te staan! Zonder vuur dus pure gas.. en dat was de eerste keer dat ik binnen kwam toch echt niet!

Mijn zusje kan het dus niet zijn geweest want die was werken van 9 tot 21.00. Toen ze thuis kwam merkte ze al meteen de gasaansteker op, die hoort in de ovenhandschoen te zitten en daar zat die dus niet in en ze zei dat ze die zeker weten terug daar in had gedaan..

Nu spookt het erg vaak bij me moeder, kan het zijn dat een geest dit gedaan heeft?!? Er kan verder niemand binnen zijn geweest! Daarbij wie zou ons nu willen vergassen..zulke vijanden hebben we niet.

Oohja a.u.b geen discussie hierover..ik wil niet belachelijk gemaakt worden want ben dus niet gek ofzo hahahaha.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een eng/bizar verhaal zeg. Krijg er helemaal de kriebels van. Maar sorry ik kan je er niet mee helpen, ik heb er geen verstand van.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh bah wat eng zeg... heb er ook geen verklaring voor..
    maar wat gebeurd er nog meer dan? omdat je zegt dat het er spookt...? brrrrr...

4. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    oooh zo eng?!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou er zijn gewoon heel veel dingen gebeurd in dat dat huis maar sinds mijn ma een nieuwe man heeft gebeurde dat niet meer. Maar goed ik ben geschopt en gekriebeld en mijn bed heeft bewogen en heb dingen gezien en lijstjes hangen steeds scheef enzovoorts..

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn vader is trouwens overleden, en mijn zusje zei dat ze zijn foto niet eens meer ophangt want hij blijft van de muur vallen..

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ow ik zou ook helemaal de kriebels krijgen meid!

Wie weet zijn er idd geesten aanwezig....het zou zomaar kunnen toch!

Vind je zusje het niet griezelig nu alleen thuis?

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oo gatsie wat eng!! ik zou er niet meer komen en desnoods de hond bij jezelf thuis laten als je er op moet passen.... heeft je moeder er ook zo'n last van dan?

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja mijn zusje slaapt nu niet thuis, maar bij haar vriend..ze wilt zowieso niet zonder hem slapen in dat huis hahaha

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Die hond is nu ook bij mij, en pas ook niet daar op haha, nee ik ga daar niet alleen in dat huis zitten! Mijn moeder heeft er ook last van gehad maar sinds dat haar man bij haar woont was het gestopt.

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hey Channie! :)

Misschien toch eens een 'deskundige' op dit gebied ernaar laten kijken, lijkt me niet echt een goeie die het gas aanzet?! inderdaad best eng!

groetjes!

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ha die Femmy!

nee dat idee had ik ook al maarja vind maar eens een goede die te vertrouwen is! Het moet wel een echte zijn.

13. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Jee ik zal niet eens meer in dat huis durven te komen zeg!!
    Ik zal denk ik ook een deskundige naar het huis van je moeder sturen en is zien wat hen te zeggen hebben?
    Als het echt niets anders zou kunnen zijn.

14. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ben daar ook niet graag alleen hoor! Ik laat de deuren open als ik daar even moet zijn!

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    aiiii wat eng aan de andere kant als het je vader is, die wil je toch niet vergassen door het gas aan te zetten!!!
    maar weet je wat ze zeggen dat je het kan merken aan de hond als er geesten door huis dwalen... het schijnt dat hun ze kunnne zien, nou heb ik er geen verstand van maar dat heb ik geregeld gehoord
    zou idd toch even kijken voor deskundige hulp

16. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Misschien even de (hoofd) gaskraan uitzetten? Misschien is die geest niet zo slim......

Er zijn mensen die ze kunnen verdrijven, moet je anders moet je even googlen. Meestal zijn het mensen van de kerk.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb je ff een PB gestuurd meis ;)

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zou idd voor alle zekerheid de gaskraan uitdraaien en alle aanstekers mee uit huis nemen... Just in case..

En verder zou ik dat huis niet meer in gaan tot mn moeder thuis is..!!!

19. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

er zal natuurlijk wel waarheid in zitten hoor! ik heb het zelf ook vaak meegemaakt.. maar ik weet wel dat als je al vermoed dat er iets van ''geesten'' mee te maken hebben, dat je al snel alles daarop gooit.. terwijl er soms ook een andere verklaring voor is..
    misschien was je zusje echt de gasaansteker vergeten in de ovenhandschoenen te doen? en misschien stond het gas + vuur nog aan van het koken (is mij ook een paar keer gebeurt) en toen jij de 1e keer binnen geweest was, is het gaan tochten en is het vuurtje uit gegaan? :D

*bedenkt nog meer verklaringen*....

nee dat was het ;) :D anders is het toch de ''geest''

20. Tese

Tese Niet meer actief

Pfff dat is niet alleen eng maar ook nog eens gevaarlijk!

Deel Deze Pagina