ik moet dit even kwijt ik ben maandag begonnen met het sonja bakker dieet en het gaat echt goed ik hou het makkelijk vol nou weet ik dat je maar 1 keer in de week mag wegen maar ik hielt het vanmorgen echt niet meer dus ben ik toch even op de weegschaal gaan staan ik had echt kriebels in mijn buik van ojee ik zal toch wel WAT afgevallen zijn nou ik viel zowat van de weegschaal af ik ben er nog een keer op gaan staan want ik kon het echt niet geloven ben bijna 8 kilo kwijt o wat ben ik blij want ik moet echt nog zoveel afvallen( heb echt heel veel overgewicht) dit geeft echt hele goeie moed dus mijn dag kan echt niet meer stuk en mijn weekend ook niet meer want ik ben zo happy sorry hoor meiden maar ik moest het echt even kwijt
8 kilo, dat is veel zeg!! Pas wel op dat je niet te snel afvalt he, maar verder... wauw, doe je goed!
ooohwww dat klinkt goed! Gefeliciteerd trouwens! 8 kilo..wow! Wij hebben t boek besteld en rond de 17e zou hij er zijn. Heb mn mannetje die na te zijn gestopt met roken ook lekker aan komt (vroeger kon hij doen wat hij wilde maar bleef te mager en nu neigt hij naar te dik) over kunnen halen om dit dieet samen met mij en de kinderen te gaan volgen. De kinderen zijn niet te dik...verre van. Maar omdat t een andere manier aanwennen van omgaan met eten enz is, had ik t idee dat zij dat ook wel konden gebruiken. Ze worden immers ook ooit groot en dan zullen ze voor zichzelf moeten koken etc. Beter jong al goed aangeleerd, toch?
Wow ... 8 kilo afvallen in 4 dagen tijd of begrijp ik je nou verkeerd? Dat gaat wel heeeeeeeeeeeeeel hard; wist niet dat dat kon?! Succes ermee verder!! Liefs, Sandra
nee dip je begrijp me niet verkeerd het is in 4 dagen tijd en wilma je kan er nooit vroeg genoeg mee beginnen ik ben nooit echt slank geweest maar toen ik vorig jaar ook stopte met roken omdat ik zwanger was ben ik ook goed gegroeid ook door de zwangerschap maar ook omdat ik gestopt was met roken dus ik snap jou verhaal wel wilma maar heel veel succes als je er mee gaat beginnen
k denk wel dat hoe zwaarder je weegt, hoe meer je in het begin kan afwvallen, omdat je vetreserves aangebroken zullen worden.. of is dit onlogische redenering??? bengel
Is het zo met dit dieet dat je er allemaal aparte boodschappen voor moet halen?...Ik vind dat altijd zo'n dure kwestie worden omdat de kids dan gewoon hun eigen potje eten hebben.
hee goed man, ik ben met Sonja Bakker ook 7 kg afgevallen maar dan in 3 weken haha. Nu doe ik het al ene poosje niet meer, moet ook weer eens gana beginnen, kan nog 5 kg af!
Oh, dat klinkt goed! Ik ga es ff op Bol kijken Dan is het wel te doen, vind het altijd zo duur worden bij sommige dieeten...van die aparte boodschappen enzo, maar dit kan dus gewoon met de "gewone" boodschappen mee, super!
ja bengel je heb gelijk hoe zwaarder je weeg hoe meer je de eerste weken afval want ik verlies nu gewoon echt alleen maar vocht voor dat je het bij gaat zien dat ik afgevallen ben dan moet er nog wel 10 kilo af dan ga je het pas zien dus ik kan straks wel heel weinig afvallen want dan moet ik het vet gaan verbranden maar ik ga er voor dus dat zal me ook lukken en nies iedereen kan gewoon mee eten ze zegen ook op de site het is geen dieet maar je leert er gezond eten en gelijk af tevallen