Dekbed Ikea 150cm?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roodkapje1979, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm zit net op de site van Ikea te kijken want ik kreeg de tip om daar een nieuw dekbed voor onze dochter te kopen. Dus gewoon een 1 persoons. (140x200) Maar nu zie ik dat alle maten daar 150x200 zijn! Zou dat betekenen dat als ik daar een dekbed koop dat ik dan ook nieuwe overtrekken van Ikea zelf moet kopen? Beetje vreemd......
    Iemand ervaring hier mee? Als ik dus ook nieuwe overtrekken moet kopen, dan haal ik hem wel ergens anders!

2. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    inderdaad als je een dekbed koopt bij ikea zit je aan hun maten vast ik heb zelf een tweepersoons dus dan maakt het niet uit maar ik heb bijvoorbeeld ook hoofdkussens van de ikea en dat is ook een andere maat dan bijv de hema of bijenkorf

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja dat klopt,ik had een dekbed van de hema en de overtrekken van de ikea waren dus te klein!
    maar aangezien het dekbed toch te lang was voor het ledikant heb ik een stukje dekbed dubbelgeklapt en onder het matras gedaan. maar dan staat het voeteneind een stukje omhoog.

al met al best dom dus van ikea. of hema natuurlijk :D

ik raad je aan om een standaard maat te kopen dan kan je ook dekbedden op internet kopen

4. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Tjonge wat vreemd zeg! Hm dan ga ik dus toch maar ergens anders een dekbed halen! Ze heeft zulke mooie overtrekken, die gaan echt niet weg ;)
    Hm Hema kan natuurlijk ook!
    Had er al 1 gekocht bij Kwantum (4 seizoenen) maar deze was zo slecht dat ik hem heb terug gebracht.

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zie dat ze bij Leenbakker erg veel keus hebben! Gaan we daar morgen naar toe!

Mag slotje op! Thx!

Deel Deze Pagina