Ik wil graag iets van een tuinsetje voor ons meisje. We hebben nu al een stoeltje met een plastic tafeltje maar dat vind ik niks. Ben al wat wezen zoeken maar echt fraai spul kan ik niet vinden. Nu zat ik te denken aan zo'n (lelijke haha) picknicktafel van little tikes. Lijkt me opzich handig als er neefjes/nichtje of vriendjes komen ook. Maar ik vraag me een beetje af tot welke leeftijd die tafels zijn en of het wel handig is omdat je niks kunt aanschuiven (qua stoel) graag hoor ik jullie ervaringen
ik heb zo'n lelijke tafel van little tikes en ik vind hem ideaal. Meisje zit er echt heel vaak aan, ook handig om haar eigen dingetjes op te zetten en hij staat dan vlakbij onze tafel.
Heb je ook het idee dat ie nog wel even mee kan? Ik zou het jammer vinden als ze er volgend jaar uitgegroeit is nl. Hij lijkt me idd fijn mede omdat ie makkelijk schoon te maken is en ik denk (little tikes kennende) heel degelijk is. Had em alleen graag in wat neutralere kleuren gezien
Wij hebben een picknicktafel en wij vinden 'm nog steeds ideaal. Vanaf dit jaar kan Jorja er ook aan zitten. kindericknicktafel met parasol groen
Marktplaats.nl > Picknicktafel hout kind kinderen Kinderpicknicktafel Piraat - Tuin en Terras - Tuinmeubelen Deze staat op Marktplaats, ze hebben ook een winkel. Dit ziet er al een heel stuk mooier uit dan zo'n plastic tafel. Ze hebben verschillende modellen zag ik.
Oh, deze dingen zijn ideaal! Dit gaan wij denk ik ook aanschaffen. Hier hebben ze nu een eigen tafeltje met stoelen, maar ik moet constant heel goed opletten. Ze gaan met de stoelen aan de haal, klimmen erop enz enz. Zo'n vast bankje lijkt me veel handiger, die valt ook niet om als ze erop klimmen. Bedankt voor de topic, ik weet nu wat ik voor hun 2de verjaardag ga vragen
Dit ziet er idd mooier uit, nadeel is alleen dat het veel lastiger schoon te krijgen is en toch wel het nodige onderhoud vergt
kijk maar eens bij intratuin! zag daar een hele leuke kinderloungeset met van die lekkere kussens erbij... ook een picknick tafel van hout in het klein......
O echt? zo'n lounge set zou helemaal leuk zijn. Past goed bij onze tuin. Kan alleen op internet nergens zoiets vinden
ik zag hem staan bij de tuinmeubelen.... heel schattig, kleine stoeltjes met kussen en een schattig tafeltje erbij....