Pickwick theeglas zegels

Discussie in 'De lounge' gestart door Selma2007, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb al een aantal zegels liggen. Ik dacht misschien kan ik ze wel gaan sparen. Vind ik wel grappig :oops:
    Wie van jullie doet dit ook? En hebben jullie al theeglazen opgehaald?
    Mijn vraag is eigenlijk, krijg je grote of kleine theeglazen?

Groetjes,
    Selma2oo7

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb nog geen enkel pakje met zo'n zegel erop gevonden... misschien omdat de groene thee niet zo hard verkoopt?

3. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    Hojj,,

Ik heb de thee glazen al... (is eerder zo'n actie geweest bij onze supermarkt... en omdat ik er werk en altijd zo lief ben hek der 6 meegekregen :p)

maar ze zijn erg mooi! en ik vind het ook een mooie grote.. niet te groot niet te klein gewoon precies goed :D

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb ook 1 glas , vind het een ontzettend fijn glas ........drink het liefts thee uit zo'n glas of een mega mok .....of een groot picardi glas !
    ben dus al druk aan het sparen ..maar dat gaat wel lukken hier ....!

5. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik heb al 6 glazen bij elkaar, het zijn de groten inderdaad en ze zijn mooi en drinken lekker.
    De actie loopt nog even, dus ik spaar lekker verder.

6. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ja ik spaar ze ook maar heb er nog geen een..k w8 tot k er veel heb en dan haal ik ze in een keer op..k moet niet te lang w8en anders zijn ze mss wel op..Ik drink onwijs veel thee dus dat gaat wel lukken wil er in ieder geval 6

7. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik spaar ze ook. Puur toevallig hoor. Ik zag ze ineens zitten op het theepak, ik dacht waarom niet hé... Ik drink genoeg thee.

De actie loopt tot 30 april, ik ben nu bezig met mijn tweede glas sparen. ;)

Deel Deze Pagina