Naar buiten

Discussion in 'Verzorging' started by Biancaaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

May 22, 2006
    1,852
    0
    0
    Flevoland
    Wanneer mag je eigenlijk met je kleine naar buiten?

2. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

Mar 5, 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik dacht zodra de baby zijn hiel prikje heeft gehad...
    Of loop ik al achter :D

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    na ongeveer 1 wk mag je naar buiten.. (als je kindje zichzelf op temp. kan houden)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En als je zelf geen temp hebt en je goed voelt ;)

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Idd als hij zichzelf op temp. kan houden en verder oke is en als je het zelf ook aan kan natuurlijk. Hier gingen we dag 8 voor het eerst maar hij was de eerste dagen wat aan het kwakkellen anders had het wel eerder gekund.

enne wachten op het eerste prikje? bedoel je dan een inenting? Die heeft mn zoon van ruim 7 weken nog niet gehad (ja de hielprik maar dat is alleen een test), zou een beetje vreemd zijn als hij nog niet naar buiten mocht. ;)

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    als ze zich goed warm kunnen houden. wij liepen op dag 3 al buiten hihi dat was wel erg snel hoor.

7. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    wij liepen ook op dag 3 al buiten! tegen ons werd alleen gezegd om nog liever niet naar buiten te gaan als het regent ;)

8. Idd als ze zichzelf op temperatuur kunnen houden. Ik dacht dat ze ook wel weer op hun geboortegewicht moesten zitten, maar ik weet niet of dit voor alle babies geldt, of aleen voor kleintjes zoals Robin. ;)

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman moest idd ook weer op haar geboortegewicht zitten, maar zij was ook een mini ;)

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Het advies was altijd als ze weer op hun geboortegewicht zitten. Maar nu is het advies inderdaad als ze zichzelf warm kunnen houden. En het hangt natuurlijk van het weer af. Met dit weer kan het echt al heel snel hoor. Als je zorgt dat je baby lekker uit de wind ligt (kap van de wagen omhoog of een lekkere beschutte draagdoek/-zak) dan kun je er heerlijk op uit.
    Ik zou het gewoon proberen, muts mee voor de zekerheid en genieten!

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

De kraamhulp zei tegen mij als ze op hun geboortegewicht zitten.
    Wij zijn na 7 dagen voor het eerst naar buiten gegaan hij zat nog 5 gram onder zijn geboortegewicht maar dat maakte niet veel uit zei de kraamhulp.

Share This Page