Idd als hij zichzelf op temp. kan houden en verder oke is en als je het zelf ook aan kan natuurlijk. Hier gingen we dag 8 voor het eerst maar hij was de eerste dagen wat aan het kwakkellen anders had het wel eerder gekund. enne wachten op het eerste prikje? bedoel je dan een inenting? Die heeft mn zoon van ruim 7 weken nog niet gehad (ja de hielprik maar dat is alleen een test), zou een beetje vreemd zijn als hij nog niet naar buiten mocht.
wij liepen ook op dag 3 al buiten! tegen ons werd alleen gezegd om nog liever niet naar buiten te gaan als het regent
Idd als ze zichzelf op temperatuur kunnen houden. Ik dacht dat ze ook wel weer op hun geboortegewicht moesten zitten, maar ik weet niet of dit voor alle babies geldt, of aleen voor kleintjes zoals Robin.
Het advies was altijd als ze weer op hun geboortegewicht zitten. Maar nu is het advies inderdaad als ze zichzelf warm kunnen houden. En het hangt natuurlijk van het weer af. Met dit weer kan het echt al heel snel hoor. Als je zorgt dat je baby lekker uit de wind ligt (kap van de wagen omhoog of een lekkere beschutte draagdoek/-zak) dan kun je er heerlijk op uit. Ik zou het gewoon proberen, muts mee voor de zekerheid en genieten!
De kraamhulp zei tegen mij als ze op hun geboortegewicht zitten. Wij zijn na 7 dagen voor het eerst naar buiten gegaan hij zat nog 5 gram onder zijn geboortegewicht maar dat maakte niet veel uit zei de kraamhulp.