Hey! Mn tante heeft het eens ooit op de markt gekocht, was een aanbieding....! Maar...ik zou het niet doen, doet absoluut niet wat het beloofd... je schuurt je een ongeluk als je ook maar 1 haartje weg wil krijgen. Ik neem aan dat je van jongs af aan scheert? dus dan zijn je haartjes heel sterk en hard....lukt dus niet met dat ding.... heb het geprobeerd, en de prullenbak was er blij mee... xxx
ik heb hem.. werkt de 1e keer heel goed en ook op de markt... maar gek genoeg daarna niet meer... alsof het laagje waarmee je de haartjes weghaalt na 1x al eraf is ofzo? Ik weet het niet... ik zou dus zeggen: Niet doen... ook niet als ze het bij je laten zien ergens, het werkte gek genoeg thuis gewoon bijna niet.
Was dat vorig jaar niet in het nieuws, omdat mensen hun hele huid kapot daarmee hadden geschuurd? Volgens mij was het niet veel soeps. Zelf geen ervaring mee.
Hm.... als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook! Oftewel, ik geef mijn goeie geld niet uit aan TellSell dingen
ik heb t dus 1x gezien op de HH beurs. Nooit gekocht. Maarree als het 1 malig is... Thanx dan maar blijven scheren